למען האמת יום חמישי הגדול קצת איכזב.
המשחק הראשון היה מבוכה עצומה כששיקאגו פשוט פירקה למילווקי הצעירה והלא ממושמעת את הצורה.
המשחק השני לא התעלה לרמה גבוהה, על אף שהיה צמוד כמעט לאורך כל אורכו, כשבסוף הייתה אפילו מיני דרמה בסיומה הקליפרס לקחו את המשחק וכפו משחק מספר שבע.
מילווקי באקס 66 – שיקאגו בולס 120
אם התעוררתם זה עתה, אתם רואים נכון, אומנם הם לא שברו את שיא ניצחון הפלייאוף הגדול בכל הזמנים (75-133 למיניסוטה על סנט לואיס ב-1956), אבל שיקאגו עלו שלב ועשו את זה בסטייל.
פתיחה של 0-8 הכתיבה את הכיוון כשדאנליבי מפתיע עם פתיחה אדירה, שנתנה להם את המומנטום. מילווקי הייתה עצבנית מאוד ונכנעה להתגרויות של שיקאגו, וזה משהו שקילבלנד תצטרך ללמוד ממנו כי בלי ג'יי אר בפתיחת הסידרה ובלי לאב בכולה היא לא יכולה להרשות לעצמה הרחקות כמו זו של ג'יאניס, אחרי עבירת פוטבול על דאנליבי.
כל החמישיה של שיקאגו קלעה בספרות כפולות כשאפילו המאמן של שיקאגו נזכר לתת לשחקניו מעט מנוחה ברבע הרביעי.
בצד השני מילוקי מסיימת את דרכה הרבה יותר מאוחר ממה שמישהו חשב כשהעונה יצאה לדרך, עם זאת במשחק שבו אף שחקן לא קלע בספרות כפולות, מתעוררות שאלות לגבי האם בהרכב הקיים תחת קיד יש לקבוצה את המשמעת כדי לעשות את השלב הבא בהתפתחות של הפרנצ'ייז בדרך לפרנצ'ייז מנצח.
סן אנטוניו ספרס 96 – לוס אנג'לס קליפרס 102
כנראה שאין מה לעשות ועל הסידרה הזאת היה כתוב משחק מספר שבע.
הקליפרס פתחו טוב יותר כשקוואי לנארד לא מצליח להיכנס למשחק, וג'יי ג'יי ראדיק נותן את הרבע הטוב ביותר שלו בסידרה, אבל ברבע השני באלינלי נכנס לשחק ושלוש שלשות שלו נתנו לספרס יתרון מבטיח.
היתרון הזה לא החזיק מעמד ועד המחצית התוצאה כבר היית השוויון. בכל הזמן הזה כריס פול היה נוכח נפקד ובלייק גריפין בעיקר עם קליעות מחצי מרחק החזיק את הקליפרס בעניינים.
שני רבעים וחצי לתוך המשחק, פול שעד אותו רגע התרכז בעיקר במסירות הנפלאות שלו נכנס לעניינים, וכשגם הוא וגם גריפין בזון מחצי מרחק וג'ורדן מאיים מבפנים הספרס לא הצליחו להשיג עצירות. בצד השני כל פעם שהיה נראה שהקליפרס מצליחים לייצר יתרון שלשה של באלינלי או מילס הייתה שם כדי להחזיר את הספרס למשחק.
דקה לתוך הרבע הרביעי גלן דיוויס נפצע ויצא על כיסא גלגלים, וקשה להאמין שהשחקן שתורם כ-13 דקות חשובות מהספסל יהיה זמין לדוק לקראת משחק מספר 7.
טורקוגלו ששיחק כמה דקות נראה לחלוטין לא בכושר, וספנסר הואוז נראה תלוש בדקות המעטות ששיחק, ולדוק יהיו לא מעט כאבי ראש לגבי רוטציית הגבוהים שלו ככל שאכן דיוויס לא יהיה כשיר, זאת לאחר שהיום גריפין שיחק 41 דקות. כריס פול שיחק 44, והקליפרס צריכים לקוות שהעייפות לא תשחק תפקיד מכריע במשחק השביעי.
ברבע הרביעי הקליפרס הובילו לאורך כל אורכו, וכשכבר היה נראה שהמשחק גמור שלשה של בלינלי החזירה את הספרס לעניינים. בצד השני הספרס עשו טעות כשעשו עבירה על קרופורד (שעשה צעדים בתנועה), במקום לעשות עבירה על בארנס אליו הלכה המסירה. רדיק קלע 2-2 מהקו, וב-4 הפרש הספרס שוב הלכו לבלינלי. הכדור יצא מהחישוק, אבל השופטים סימנו סל לאחר עוד נגיעה של שחקן הקליפרס בכדור בזמן שהוא על הצילינדר, הפעם היה זה גריפין. אלא שצפייה בצילום הוכיחה שדיאו נגע בכדור קודם לכן, הסל לא נחשב, והמכשול האחרון בדרך לניצחון של הקליפרס ומשחק 7 הוסר.
26 של גריפין עם 12 ריבאונישם 19 של ראדיק שהיו חשובות מאוד ו-19 של פול עם 15 אסיסטים הובילו את הקליפרס לניצחון. שימו לב למדדי פלוס מינוס של החמישיה של הקליפרס. בארנס: +23, גריפין +11, ג'ורדן +1, רדיק +14 פול +12. ושל הספסל: דיוויס -6, קרופורד -12 ריברס -12.
בצד השני הספרס לא קיבלו את התרומה הרגילה שלהם מאף אחד למעשה, למעט בוריס דיאו שהיה נפלא עם 17 וכמה סלים חשובים שהשאירו אותם בתמונה, ובלינלי שקלע 23 ב-22 דקות כולל 7 מ-11 מדהימות מהשלוש. דנקאן היה בינוני עם 12 ו-13 ריבאונדים, לנארד היה חלש מאוד עם 3 מ-15 מהשדה, דני גרין המשיך עם יכולת הקליעה הבינונית שלו עם 1 מ-5 ופרקר היה שקט מאוד עם 8 ומינוס 17 במדד פלוס מינוס.
כל הנתונים האלה יגרמו לשני המאמנים הרבה כאבי ראש לגבי ההרכבים והמהלכים המעניינים לקראת משחק מספר 7, יהיה מעניין.
וזה נכתב לפני המשחק:
ראשית הרשו לי להביע את תודתי והערכתי לאדם סילבר וקובעי הלו"ז של הליגה שדאגו לשבץ את משחק מספר 6 בין הקליפרס לספרס, AKA המשחק הכי גדול בפלייאוף עד כה ליום חמישי שהוא גם היום שאני מסקר וגם תחילת הסופ"ש של העם היהודי היושב בציון.
דבר שני, יא וואראדי איזה משחקים!
מילווקי באקס (2) שיקאגו בולס (3) (2:00, ערוץ 5)
האם תהיה לנו היסטוריה?
בשני המשחקים הראשונים, שיקאגו מנצחת ב-12 ו-9 הפרש ועל אף רינונים על כך שהקבוצה לא מרשימה, ומחמאות למילווקי הצעירה והסימפטית נראה שהסידרה מתקדמת כצפוי כשהבאקס שומרים על הבית.
במשחק מספר שלוש כבר התחלנו להרגיש שמשהו מתפתח כאן כשהבולס מנצחים רק הודות להתעלות בהארכה שנייה והבאקס שוב יוצאים מאוכזבים.
כשמילווקי לקחו את משחק מספר 4 במשחק צמוד חשבנו שטוב שהסידרה הזאת לא נגמר בסוויפ כי זה לא היה עושה צדק עם מילווקי, אבל שבזה זה יגמר. ואז מילווקי ניצחה בשיקאגו ועכשיו פתאום הרשת מלאה בספקולציות אודות האפשרות של מהפך מ-3-0 ל-4-3 לראשונה בהיסטוריה של הליגה.
וכעת, הסידרה חוזרת למילווקי.
פאו גאסול אמר אחרי המשחק ה-5 ששיקאגו לא שיחקה עם מספיק תשוקה ותחושת דחיפות, אין ספק שהם יהיו חייבים את שני הדברים האלה כדי להזיז את מילווקי מדרכם ולעבור לסידרה עם קליבלנד. לדריק רוז ושיקאגו ניתנה הזדמנות בלתי חוזרת לגאולה, כשקליבלנד פצועה וחבולה, ואטלנטה מדשדשת פתאום שיקאגו הופכת לקונטנדרית של ממש, אם היא תפספס את זה מול מילווקי זה יהיה בלתי נסלח.
מפתח למשחק הזה הוא כמובן אותו דרק רוז, שפתח נפלא את הסידרה אבל היה חלש בשני ההפסדים של שיקאגו והוא מסתמן כברומטר חשוב של הקבוצה שנהנת ממשחק פנים נפלא, אבל הרבה פחות אפשרויות בקו האחורי.
לראשונה העונה שיקאגו בריאה לחלוטין, והגעה מהירה לסידרה מול קליבלנד קריטית עבורה כי אין לדעת כמה זמן זה ימשך, על הרקע הזה, הלייאפ בסוף משחק מספר 4 הופך להיות בלתי נסלח הרבה יותר.
בצד השני מייקל קרטר וויליאמס ירצה להמשיך להוביל את קבוצתו הצעירה והמוכשרת ולעשות היסטוריה, 22 נקודות ו-9 אסיסטים על אף פציעה קלה במשחק מספר 5 עשו את העבודה, יהיה מעניין לראות אותו במשחק 6 כשהכסף כבר מתחיל להיות מונח על השולחן.
הימור: יאללה בואו נתפרע, הבאקס ב-3, אחרי הארכה.
סן אנטוניו ספרס (3) – לוס אנג'לס קליפרס (2) (04:30) ספורט לייב:
או יה או יה או יה!
מי שלא קם לראות את המשחק הזה (לפחות את המחצית השנייה לא ראוי לקרוא לעצמו אוהד NBA, הסידרה הטובה ביותר בסיבוב הראשון ואחת המהנות, הצמודות, השקולות, התזזיתיות, הבלתי צפויות שיכולות להיות (לא הייתי אומר בשנים האחרונות כי כל שנה יש לנו לפחות אחת כזאת), מגיעה למשחק מספר 6 ואולי אולי (אינשאללה) מגיעה לסיומה.
תקציר הפרקים הקודמים:
משחק מספר 1 הקליפרס מגיעים עם הרבה התלהבות למשחק הביתי הראשון של הפלייאוף בעידן סטיב באלמר ומנצחים את הספרס בקלות. משחק מספר 2, הספרס חוזרים לעניינים שורטים ופוצעים את הקליפרס האק א ג'ורדן סטייל כל הדרך לניצחון דרמטי 107-111. משחק מספר שלוש, הסידרה עוברת לסן אנטוניו, ופלשבקים לסידרה מול מיאמי בשנה שעברה מרצדים מול העיניים כסן אנטוניו מפרקת את הקליפרס ב-27 הפרש במשחק שכל כולו גרבג' טיים אחד גדול. תענוג.
משחק מספר 4 הקליפרס חוזרים לחיים בסן אנטוניו שולטים לאורך המשחק כולו ולא מאבדים את העשתונות בדקות האחרונות על אף שסן אנטוניו התקרבה. חושבים שסן אנטוניו תישבר? תחשבו שוב, שוב הספרס משתמשים בכל טריק בספר, ג'ורדן עם אחד מרגעי הקלאץ' הגרועים בהיסטוריה נוגע בכדור של גריפין מעל הטבעת, ומונע יתרון של הקליפרס 4 שניות לסיום. הספרס עוד מחטיאים זריקת עונשין אבל קוואי לוקח את הריבאונד בדרך לניצחון והחזרת הביתיות והיתרון בסידרה. ואי אפשר בלי דנקאן (rejected by duncan!) עם 21 נקודות ו-11 ריבאונדים.
ועכשיו משחק מספר 6.
אני חושב שהסיבה העיקרית שהקליפרס בכלל בסידרה הזאת כרגע היא העובדה שהספסל שלה תורם קצת יותר מהצפוי. זה היה אמור להיות החיסרון הגדול של הספרס אבל התעלות של הבן של ורגעים לא רעים של גלן בייבי דיוויס (יואי), נותנים לקבוצה אוויר בסידרה הזאת ודקות מנוחה חשובות לשחקנים הפותחים. ניהול הדקות של דוק יהיה קריטי במובן הזה.
סיבה נוספת היא החולשה של פרקר, פופ מקבל ביקורת ולטעמי בצדק, על זה שהוא לא משנה מעט את תמהיל הדקות בין פרקר שעומד על 0 מ-8 מהשלוש 6 איבודים ו-48 נקודות בלבד בסידרה (לצד 13 אסיסטים) אך משחק כפול מפטי מילס שקלע 60 כולל 13 מ-22 מהשלוש 11 מ-11 מהעונשין. יהיה מעניין לראות האם הוא ילך עם הכוכב שלו הערב, או שישנה את תמהיל הדקות.
הכוכב של הסידרה עד כה הוא בלי צל של ספק קוואי לנארד עם מעל 20 נקודות למשחק ומעל 7 ריבאונדים הספרס יצטרכו אותו בכושר שיא הערב.
המפתח הגדול ביותר בעיני הוא קליעת השלוש של הספרס שמחייבת את הקליפרס לפתוח את ההגנה, ומכניסה את הספרס לקצב. כשארבעה שחקנים של הספרס נעים מחוץ לקשת ברצף של חסימות כשהגבוהים מתגלגלים פנימה אי אפשר לעצור את זה, אתה צריך לבחור את הרעל שלך, ואם הקליעות יכנסו כמו במשחק מספר 5 לקליפרס יהיה מאוד מאוד קשה. שימו לב בהקשר הזה לבלינלי שמקבל רישיון ירי חופשי וקולע 7 מ-17 עד כה בסידרה. זה זמן טוב לדני גרין שקולע מאוד בינוני בינתיים עם 8 מ-28 להתעורר, ואולי כדאי לשלול את רישיון הירי של בוריס דיאו (1 מ-11) ופרקר (0 מ-8 כאמור).
בצד השני הקליפרס ימשכו לעשות את הקטע שלהם עם החדירות של פול והמשחק בין גבוהים של ג'ורדן וגריפין ויקוו שזה יספיק.
זה לא.
הספרס ב-5.
בטח הספרס-קליפרס ישודר בערוץ לעשירים והשאלה היחידה היא האם הם יגידו גם ככה אף אחד לא אומר לנו כלום אז זה מה שנשדר או שיגידו כדי שלא יגידו כלום נשדר במקביל מילווקי-שיקגו לאנשים העניים.אני מהמר שהם ממש לא שמים על אף אחד ויהיה שידור אחד בערוץ לעשירים.
דרך אגב אני לא אתפלא אם הם ישדרו בערוץ לעישירים בסוף את שיקגו-מילווקי
שיקגו מילווקי בספורט 5. קליפרס ספרס בלייב. עכשיו בדקתי. בזיון.
אתה רואה בלי לבדוק ידעתי. על זה נאמר ברגע שאתה חושב שנמוך יותר אי אפשר לרדת הם מוכיחים לך שאפשר עוד יותר.
תודה על עוד פריוויו מצוין דור, אשמח אם תתחיל להוסיף את שעת המשחקים.
2:00 שיקאגו – מילווקי, 4:30 ס״א-קליפרס
בוצע, תודה.
יש פה נקודה שחשוב להדגיש, זה לא רק שיש מתאם בין ניצחון במשחק החמישי לניצחון בסדרה, מעבר לכך יש גם סיבתיות כיוון שהיתרון במס הניצחומות מקנה סיכויי הצלחה גדולים יותר (יש סבירות יותר גבוהה שהקבוצה שמובילה תנצח משחק אחד מאשר שהקבוצה שבפיגור תנצח שני משחקים, בייחוד בסדרות צמודות).
לדאבוני אני מכין את עצמי לעובדה שכנראה הקליפרס סיימו את העונה.
מקווה לראות את כריס פול עם טבעת יום אחד ואת ג׳ורדן קולע עונשין
אגב, הנחמה הסטטיסטית היא שאם הקליפרס מנצחים יש נקודת מוצא חדשה ואז ההסתברויות חוזרות להיות יחסי הכוחות המקוריים בין הקבוצות
מניסיון של שנות צפייה רבות במומנטומים של סדרות , תחושה קלה ששיקאגו תנצח היום את הצעירים שיקבלו קצת פיק בירכיים… אני מקווה שלא כי מאוד מהנה לראות את מילווקי אבל זאת תחושתי.
הספרס והקליפרס וואי וואי איזו סדרה…. בתור אוהד מקווה שתיגמר הלילה… בכלל לא בטוח…
המשחק הזה יהיה מבחן אופי למילווקי. גם אם יפסידו, אבל יתנו פייט זה יהיה מרשים.
הקליפרס היא אולי הקבוצה הכי כישרונית בליגה אבל מבחינת אופי הם ברמה הירודה ביותר.
מישהו פעם ראה שחקניי כדורסל שיורקים על המיגרש? בסידרה הזאת הספקתי ליראות את בארנס וגם גריפין פשוט גועל נפש.
יש לי תחושה שמילווקי ינצחו .
כל משחק יהיו התבכיינויות על ערוץ הספורט? הערוץ לא חייב לכם כלום. לא רוצים אל תשלמו.
כן,כי ההרגשה הכי גרועה שיש זה שמישהו מאכזב אותך ,בתור אחד שגדל יחד עם ערוץ הספורט משהוא קם בשנות ה-90 והרגיש שהוא ממש חלק ממנו.המהפך שבו הם הפסיקו להתייחס לצופים כצופים אלא רק כדולרים או שקלים מאכזבת אותי באופן אישי בצורה מאוד קשה.אני יגדיל ויאמר שמבחינתי זה סוג של בגידה ומי שלא אוהב לראות דרך המחשב או לחבר מחשב לטלווזיה ונכון לעכשיו האופציה היחידה שיש לו לראות משחקים היא דרך ערוץ הספורט אז כן הם יורקים לי בפרצוף.מצטער שזה מעצבן אותך שאנחנו מתעסקים בזה אבל אין לנו פלטפורמה אחרת להוציא את העצבים מהגועל נפש של הערוץ,ואני באמת מקווה שזה יחזור אליו כבומרנג(ודרך אגב ככל שיותר אתרים ידברו על זה ויערורו מודעות,יותר אנשים אולי רק אולי יתחילו לעשות מין מרד צרכנים ולהעניש אותם
דבר ראשון : התבכיינות על ערוצי ספורט בישראל היא ענף ספורט בפני עצמו המוכרת ורשומה באיגודים כחוק.
דבר שני : ערוץ הספורט זונות.
דבר שלישי : חב'רה נורא פשוט תחברו את המחשב שלכם לפלזמה, תבקשו יפה לינק מרון, עומרי, ושאר הצדיקים, ושלום על ישראל. ותזרקו את כל הממירים של כל החברות לפח, בשביל מה יש אינטרנט ?
דבר רביעי : סיקור מעולה
🙂
חבל שזה לא ענף אולימפי מוכר.. היה לנו סיכוי אמיתי למדליה..
הוא יהיה מוכר ב אוליפיאדת עזה 2238, הנציגים שלנו יהיו הצאצאים של ולדי ויניב… סמיילי זיפזופים.
🙂
+10!!
האנשים כאן ששמים לינקים לא יודעים לכמה הם עוזרים.
כל הכבוד פשוט
לא מדוייק. הערוץ כן חייב לנו (ולא בגלל שאנחנו ישראלים ובטוחים שכולם חייבים לנו תמיד..) אלא בגלל ששילמנו על ערוץ חמש לייב שפרסם מראש שישודרו משחקים מסוימים, גם בלו"ז באתר שלהם וגם בשקופיות ע"ג המסך, ופתאום בדקה התשעים המשחקים לא שודרו ללא שום הסבר ובמקומם קיבלנו טניס שולחן או משהו איזוטרי אחר.
הדוגמא שעולה לי לראש היא המשחק של קליבלנד מול ממפיס שקודם בערוץ אבל לא שודר בסופו של דבר והיו משחקים נוספים כאלו.
וכמובן, תודה על הסיקור! מי ייתן והתחזית לגבי הבאקס נכונה..
אני כבר שנים מנותק מהקופסא של יס/הוט.
יש לי nba league pass ו – nfl league pass
ואני יכול לצפות להנאתי בכל המשחקים ישיר או בשידור חוזר מתי שאני רוצה, וללא פרסומות. ועד יותר חשוב – ללא הפרשנים ההזויים של ערוץ הספורט.
ביננו, אנחנו מדינה של צרכנים טיפשים שלא יודעים לעמוד על זכויותנו, ולהשתמש בכוח הקולקטיבי שיש לנו כצרכנים.
מה שכן, אנחנו (ואני לחלוטין חלק אינטגרלי מ"אנחנו") מצטיינים בלקטר…
+100
+200
בדיוק כמוך חוץ מה nfl league pass
אין צורך בהוט ויס
לדעתי ערוץ הספורט צריך להתחנן לחברי אתר hoops שיקחו על עצמם את תוכן ה-NBA בערוץ הספורט ושידורי המשחקים.
ערוץ הספורט ועוד איך חייב ללקוחות.
אפשר להתפלפל על עניין הציפייה התקפה בשל זליגת תכנים, אבל אני אדבר על משהו הרבה יותר בסיסי.
ערוץ הספורט (והוט ויס) מקבל הגנה מהרגולטור שלא באמת מאפשר תחרות.
ברגע שיחלקו רישיונות לכל מי שיעמוד בקריטריונים סבירים להפעיל ערוצי טלוויזיה ובכללם ערוצי ספורט, באמת שלא יהיה ניתן לבוא בטענות.
ברם, אין לי שום ספק שברגע שתהיה תחרות כל אותם תכנים שזלגו יחזרו חיש מהר לערוץ הפתוח.
יש באינטרנט שידורים והשנה אפילו באיכות טובה.
צריץ לחפש, לדוגמא rojadirecta….
מתאים גם למי שלא מחזיק טמבלויזיה בבית (אני)
🙂
לא זוכר מתי בפעם האחרונה התלהבתי כל כך ממשחק של סיבוב ראשון.
הולך להיות גדול!
יאללה מילווקי!!!
סתם… יאללה ספרס! 🙂
בתקווה אני אצליח לשרוד ער אחרי שבוע שישנתי בו מעט מידי (עבודה + פלייאוף זה שילוב נוראי, מזל שאין לי ילדים גם). ואז אפרסם לינק.
אבל גם אם לא אני בטוח שרון ואחרים ימלאו את החלל.
היום במשחק אני לגמרי בעד הקליפרס, וזה מפתיע אותי כי אני לא אוהב קבוצות בכיינות (קליפרס, גם יוסטון השנה) אני יודע שיש פה מלא אוהדי ס"א שלא יאהבו את דברי, ואני מאוד מעריך את מה שהם עשו שנה שעברה, אבל אחרי שראיתי את המשחק הקודם, אני פשוט מת שהקליפרס ינצחו אותם. הגעיל אותי ההאק הזה, וגם השיפוט שהיה מאוד לטובתם למרות שהמשחק היה בל"א, מוזר. כל זה לא אומר שהם לא ניצחו בצדק את המשחק הקודם, אותי זה פשוט עצבן.
לגמרי איתך.
עם כל חיבתי לספרס, את המשחק הקודם הם ניצחו על ביורוקרטיה.
זה הזוי שדבר בסיסי לדחוף כדור לתוך הסל אסור, אבל עבירה על שחקן באורגון כשמבצע העבירה באלבמה זה מותר.
אז נכון שזה החוק ועל פיו יש לשחק, אבל אם יש מגיע (ואני יודע שאין), הסדרה הולכת לגיים 7.
מה עומד מאחורי החוק הזה? לא מצליח להבין את ההגיון
מישהו יכול להסביר?
+100
זה ודיאנדרה שנגע לי ללב גרמו לי לרצות שהקליפרס יעיפו את ס״א.
עומר אין מצב שאצה לא רואה את סא ( ומארגן לנו לינק hd(:) תעשה כמוני ותלך לידון מוקדם. אני מוותר על שיקגו וקם ב4:30 לספארס.
בכל מקרה הלינקים שלך הם אגדה. נהייתי מעריץ.
תודה!!
אין מצב לוותר על שיקאגו, זאת הקבוצה שאני אוהד 🙂
ולישון מוקדם זה אחלה, רק לא ביום חמישי!
חחחח
אני מוותר על הכדורסל עם החברה בשביל זה..
ערוץ הספורט הם זבל מהלך… אין להם כלום להציע, כלום.
שידורים של ליגת האלופות אפשר בקלות למצוא באינטרנט, ועם שדרים שהם לא שגיא כהן.
אם לבת זוג שלי לא היה חשוב שיהיו כבלים בבית מזמן הייתי שוכח מהערוץ פח הזה.
מתוך פחד אמיתי לנחס 2 קבוצות שאני רוצה שיצליחו בפלייאוף לא אהמר היום.
לט'ס גו היט!
לכל האלו שבוכים על האק הא, יש לי שאלה נורא פשוטה :
מה ההבדל בין זה לבין עבירה לעצירת שעון שעושה כל יריבה כשהיא בפיגור דקה או שתיים לסוף המשחק ?
מגבלות הפיזיקה של מאפשרות לבן אנוש לעצור את הזמן בדרך אחרת, אבל כן מאפשרות למנוע נקודות בדרך אחרת.
מעבר לזה שיש הבדל בין משהו שקורה בדקה האחרונה של משחק לבין משהו שקורה במשך ברבע שלם והורס את חווית הצפייה.
לא הכל צריך לבחון בפן העקרוני (ונניח לרגע שבאופן עקרוני אין הבדל). בפרקטיקה יש הבדל וזה חשוב לא פחות.
"מגדלור" לא הבנתי מה רשמת בהתחלה, וההמשך נראה כמו התחמקות, מה ספורטיבי בלנסות לגנוב משחק על ידי עצירת שעון + שליחה לקו בדיוק כמו האק הא את השחקנים שלא יודעים לקלוע עונשין ?
אז בדיוק על זה עניתי. אכתוב זאת שוב במילים אחרות:
1. לעצירת השעון לא קיימת אלטרנטיבה בעלת סיכוים סבירים, לעומת האקינג לו יש אלטרנטיבות בעלות סיכויי הצלחה סבירים.
2. אולי בדיון העקרוני אתה צודק, אבל כשמתחשבים בנסיבות, האקינג פוגע (לפחות לי אישית ואני מאמין שלעוד הרבה אנשים) בהנאה בצורה אקוטית בהרבה מאשר עצירת שעון בדקה האחרונה. מה שאתה מוכן לסבול מחצי הדקה האחרונה של משחק זה לא מה שאתה מוכן לסבול ברבע השני.
אז מה שאתה בעצם אומר זה שאין לך בעיה אם זה שקבוצות ישחקו במשך כל המשחק פייר פליי, ובסיום הקבוצה שהולכת להפסיד תחליט "זין על כל זה, אני אנסה לגנוב את המשחק בצורה לא ספורטיבית"
מעניין, אם זה פוגע לכל כך הרבה אנשים, ובצורה כל כך חזקה , איך זה שרוב האנשים יודעים שזו הסדרה הכי מהנה, עם הכי הרבה עניין, והם קמים בשבילה ב4 בבוקר בניגוד לסדרות אחרות.
לטעמי ההאק הא מוסיף דווקא עניין דרמתי ופסיכולוגי ואסטרטגי ומעשיר את המשחק.
הכדורסל יילך אחורה אם הוא יבוא לקראת החסרונות של שחקנים, במקום לעודד אותם להשתפר, על מה בדיוק צריך לתת פרס לשחקן עם פחות מ50מ אחוז מהקו ? בגלל שהוא גבוה ? למה שיהנה רק מהיתרונות של להיות גבוה ?
בנוסף קח בחשבון שברגע שאתה קובע חוק שאין האק הא, אתה מבטל גם את העבירות של סוף משחק שכאמור הם עבירות לעצירת שעון + האק הא.
אתה יודע, העבירות האלו שנתנו למכבי ת"א הרבה אליפויות אירופה…
העבירות בסוף משחק נעשות על השחקן עם הכדור, מי שזה אל יהיה. שונה לחלוטין. לגבי המשפט "מעניין, אם זה פוגע לכל כך הרבה אנשים, ובצורה כל כך חזקה , איך זה שרוב האנשים יודעים שזו הסדרה הכי מהנה" – דמגוגיה. זה כמו לומר ש"בונקר" של מוריניו לא פוגע בהנאה מהמשחק כי מאות מיליוני אנשים חזו בגמר ליגת האלופות של באיירן מינכן נגד אינטר.
ועוד דבר – זריקות עונשין אמורים להיות סנקציה על ביצוע עבירה, לרבות זו שנועדה לעצור את הזמן. הרציונל שלהן אינו לנווט בין סטטיסטיקות. עיברה על שחקן בצד השני של המגרש (ביחס לכדור) זה ביורוקרטיה. ניצחון באמצעות פרצה בחוק.
בסופו של דבר, כנראה שיותר אנשים בעולם הכדורסל מסכימים איתי מאשר איתך, כיוון שמתגברים הקולות לשינוי החוקה לעניין זה. לא שמעתי מישהו שקורא לשינוי החוק בעניין עצירת שעון המשחק.
לא תמיד על השחקן עם הכדור, אבל גם אם כן, המטרה די ברורה, אם הוא מקבל את הכדור בחצי שלו, ליד הסל שלו, במאית השנייה שהכדור מוצא אליו, אז מה ההבדל ? למה לא לתת למשחק להתקיים כמו שהוא התקיים 47:30 דקות לפני כן.
לעניין מוריניו – גמר אחד ומיוחד שמטבע הדברים כולם יצפו בו שונה מכמה סדרות במקביל שאני מרשה לעצמי להמר שהרוב המכריע יעיד שהוא נהנה יותר מהסדרה של הספרס – קליפרס. אגב אני לא רואה את עולם הכדורגל מבקש לבטל את הבונקר אם זה כל כך פוגע בהנאה של הצופים והם מעדיפים משהו יותר כיפי אז בוא נבטל את ההגנות, ואת העבירות בחצי המגרש שעוצרות מתפרצות, רק כי הרוב לא נהנה.
למה צריך אלטרנטיבה לעצירת שעון אם ממילא מה שמפריע לך זה העצירה והפגיעה בקצב של המשחק ?
יותר אנשים אוהבים לשמוע אייל גולן וקרן פלס, אז בוא נבטל את השימוש בהרמוניה במוסיקה… הרוב לא מעיד על איכות.
זה ההבדל בין דיון תאורטי-פילוסופי במרשתת לבין דיון במשרדי הנהלת ה-NBA. שם המשחק בפרקטיקה הוא איזונים ומידתיות. כמעט כל סעיף בחוקה – מעבר למסגרת הראשית של המשחק – פועל לטובת עיקרון אחד ע"ח העיקרון האחר. העניין הוא לבחור את הדרך העדיפה בשקלול כל התועלות וכל הנזקים.
כשאי לוקח מקבוצה כלי להתגונן צריך לבחון כמה העדר אותו כלי תפגע במשחק ובעקרונות המנחים שלו. לא לאפשר להתקרב לשחקן כדי מטר (סתם זורק דוגמא), לענ"ד, זה לא מידתי. כמו הדוגמאות שלך שהן מוקצנות.
במשרדי הליגה צריך לקבל החלטות פרקטיות, אפילו אם זה לא מתיישב אחד לאחד עם כל אפשרות קצה שמגיב בהופס ישראל יכול להעלות על דעתו.
אז כמובן שאתה תחשוב שהגבול עובר במקום אחד ואני אחשוב שהגבול עובר במקום אחר, אבל להציג את המציאות כאילו האפשרויות הן העדר גבול או גבול חונק, זה לא ענייני.
אותה הנהלה שבגללה המשחק רך מדי, ועל כל דבר שורקים טכני/בלתי ספורטיבי, והמשחק נהיה "לכל המשפחה", זה הכיוון.
מה היה מוקצן בדוגמאות שלי ? הן היו מבוססות על הדוגמאות שלך.
במשחק שבו מרכז הכובד עבר מהסנטרים לגארדים,ו מה2 נק' ל3 נק', אין יותר מקום לשחקנים שלא יודעים לקלוע מהקו, וההאק הא פשוט חושף את העובדה הזו, זו אבולוציה פשוטה של משחק, שצריך לתת לה לקרות לא על ידי אכיפת יתר אלא, פשוט על ידי ניצול חסרונותיו של היריב, לדיאנדרה יש את היתרונות שהוא נהנה מהם, והוא צריך להתמודד עם חסרונותיו, ולא לקבל פרס על כשלונות. איך אפשר לקרוא לשחקן כדורסל שלקן, אם נותנים לו במתנה 2 קלות מהקו מבלי שיפריעו לו והוא קובר פחות מ 50 אחוז בסדרה ? לא ראוי במאה ה 21.
אגב, "מגדלור" ,האק הא נמשך נטו הרבה פחות ממה שנראה, כמעט ואולי פחות מהעבירות של סוף שעון.
כשהייתי בב"ס יסודי "שלקן" היה מי ש"שולק". הואיל ואני משתדל להימנע מגסויות, אתן לדמיון המפותח שלך להבין את המשמעות.
בכל מקרה, נראה לי בלתי אפשרי לשלוק לג'ורדן. אולי רק ליאונרד יכול, בשל מימדי כפות ידיו.
+10… שחקן…
+1 או לחילופין עבירה ביתרון 3 נקודות.
סוף סוף אוכל לראות משחקים הלילה!
ואיזה משחקים אלה יהיו.
מחזיק אצבעות לספרס ולמילווקי. עדיין אין לי תחושה טובה לגבי הספרס בסדרה הזאת… לא גמור בכלל.
מערוץ הספורט התנתקתי לפני איזה 15 שנה בערך, כשפתחו את ה5+ והעבירו לשם את כל התכנים.
הכי קשה היה להיגמל ממשחקי הליגה האנגלית בכדורגל, אחרי זה היה קל יותר להיגמל מכל השאר…
רואה NBA במחשב (הספורט היחיד שאני עדיין רואה) וזה עושה את העבודה.
במיוחד עם הלינקים השווים של עומר.
למה להיגמל מהליגה האנגלית??אני בחיים לא שילמתי לספורט 1 ומעולם הפסקתי לראות ליגה אנגלית באיכות גבוהה באינטרנט ולא בשידורים שנתקעים כמו חרא
נגמלתי לפני שהכרתי את כל עניין הקישורים במחשב (וכנראה שאז הם היו בחיתוליהם).
עכשיו אני כבר גמול וזה הפסיק לעניין אותי אחרי כ"כ הרבה זמן בלי.
נ.ב: אני גם עושה כבר פיפי לבד
יש פה עוד עניין לגבי הספרס, במשחק מספר 5 נורא בלט לי שהם משחקים הרבה פחות "ספרסי" מבעבר, ראינו הרבה יותר אייסוליישן של קוואי אחרי שהתרגילים נתקעו מספר פעמים ברצף.
יהיה מעניין לראות האם זאת מגמה או אירוע נקודתי, לי אישית יהיה חבל לראות את הכדורסל שלהם חוזר להיות קונבנציונלי יותר.
זה לגמרי מגמה. במשחק הראשון בסדרה ספרתי לפחות 6-7 בידודים לקוואי ואפילו בוריס דיאו לקח שחקנים ללואו פוסט עם הגב.
בעבר שנאתי את הספארס על כל התרגילים שלהם.
למדתי לאהוב אותם ובכל זאת זה מבאס שככה מוכרע משחק.
(אבל ממה שהבנתי זה החוק ואין מה לעשות חוק זה חוק ).
אשר לעצירת פופוביץ את ג'ורדן מהקו אין לי כל בעיה עם זה.
זה לגיטימי בריבוע (רק שגם היה לגיטימי לעשות פאוול ולא לקבל שלשה מאלן …אבל אולי פופוביץ למד את אחד הדברים היחידים שהיה צריך).
בכל אופן היום זה מבחן גדול של ל.א יש מצב שהם יתפרקו כמו במשחק מספר 3 (גם אז הם הגיעו לאחר הפסד ביתי צמוד ומתסכל ).
אם הם יגיעו למשחק צמוד הם כבר הוכיחו אופי …אבל תבוסה מהדהדת כמו במשחק 3 תוכיח שאין להם את זה בדי אן אי .
אשר למילווקי …בואו נגיד שלא היא הקבוצה שציפתי שתצא מ 3-0 אבל …עדיין יש תקווה.
לכל הבכיינים על "האק דא שאק" בואו נסכם שאם מבטלים את זה
אז גם מבטלים פאולים בדקה האחרונה או כל דבר שהוא במתכוון
כי מה שלא ספורטיבי הוא לא ספורטיבי מה יותר ומה פחות,
מעבר לזה אני לא מבין את האמירה האומללה שהספרס ניצחו בגלל
הסל הלא חוקי של ג'ורדן,הלא היה עוד פוזיש'ן אחד שקליפרס איבדו בו ריבאונד מפאול שלא נכנס,ובכלל מי שמגיע בבית שלא במשחק פלייאוף
לתוצאת שוויון עד לסוף,אין לו זכות להתבכיין לא על שיפוט ולא על כלום
הבכיינות היא נחלתם של הלוזרים וכאלה יש המון בפרט מול הספרס.
ראיתם את הדאנקים של וינס קרטר אתמול? היו דברים כאלה שחקן ב nba בן 38 עם כזאת אתלטיות ?
https://www.youtube.com/watch?v=UGT1dQHEd7E
מכירים את זה?
זה גדול
בבלוג החי ציינתי שוב ושוב את תרומתו של וינס קרטר אמש. הוא היה מצויין.
אני מאמין שהספארס מנצחת הערב. ב-82% הקבוצה שניצחה משחק 5 בחוץ ניצחה את הששי.
ב-82% הקבוצה שניצחה משחק 5 בחוץ ניצחה את הסדרה כולה
לגבי משחק 6 – 64%
אחלה פריוויו מקווה ששיקגו ינצחו כבר, דרך אגב איך שמים תמונה?
You go to gravatar.com and follow instruction. Make sure to choose option GP
pg, לא gp
תודה
איזה עצוב זה שגיליתי את האתר הזה רק עכשיו!
תרומה קטנה שלי למי שמחפש שידורים באיכות גבוהה.
באתר הספציפי הזה אני מוצא כמעט תמיד שידור באיכות גבוהה מאוד, לרוב עם השדרים האמריקאים אבל לפעמים צריך להתמודד עם שידור ברוסית.
http://livetv.sx/en/
בשביל לראות את השידורים באיכות הכי גבוהה חייבים להוריד שתי תוכנות ולבחור בדף השידורים את השידור בתוכנות החיצוניות.
התוכנות הן sopcast וace media player.
שיהיה לכם בהצלחה ושיהיה לנו לילה מרתק!
נ.ב.
אני עם הקליפרס היום רק כי אני חושב שמגיע לנו משחק על כל הקופה בין שתי הקבוצות האלה בסדרה המצוינת הזו
תודה רבה על הסיקור המוקדם.
שאלת הטריוויה הקלה ביותר למענה בפלייאוף השנה:
מי השחקן שמשחק הכי הרבה דקות ממוצע במשחק עד כה בפלייאוף:
התשובה היא כמובן ג'ימי "תיבודו שוחק אותי עד דק, באטלר.
על באטלר אמרו זקני לודז', בעודם שותים כוס תה מתיון ששומש בפעם השישית:
"א ווארעם אין כריין, איז זיכער אז דאס איז צוקער זיס."
(תולעת בחזרת, בטוחה שהחיים סוכר)
באטלר, שכבר נפצע העונה, צריך להזהר שלא לסיים כמו רוז.
מי שמוכיח שזקני לודז' לא תמיד צודקים, הוא פופ.
הם אמרו: "רעדן איז זילבער און שווייגן איז גאלד."
(שתיקה שווה זהב)
אבל הצעקות שלו על השופטים ב-20 השנים האחרונות, הרוויחו לספרס לפחות את הניצחון האחרון.
יאללה מתי הפוסט הבא שלך?
אההה אהה אההה תירגע. מה אמרנו? אתה – שותק, אני – מעביר מזומנים מתחת לשולחן במפגש הופס הבא 💵💷💶💴. מה אתה מתחיל לדבר פה על באטלר… 😉
מצטער, ברח לי…
מבטיח שבמשך כל המשחק של קבוצתך, לא להזכירה אפילו פעם אחת!
(והשירות, פרו בונו…)
🙂
Guy
Pop is worth 7.8 points per game because his influence on the referees,
VE'ZE BADUK!
אין ספק שאם גיא גודס היה למשל היה מאמן הספרס
השופטים לא היו סופרים אותו למרות Replay review
והיו מאשרים את הסל של ג'ורדן.
אתה מתכוון לזמר הסול הנפלא יואי בייבי? אכן הולך להיות הארד טיים אין דה סיטי עבור הקליפרס
בנוגע להאק-הא-דיג'יי, כמו שאמרו אתמול החברה ב TNT לקליפרס יש את ג'ורדן אבל חכו שפופוביץ' יפגוש את יוסטון וסוללת הקלעים שלה…
אחרי הגמר ב2013 אני מפחד מכל משחק שש
זהו זה, מזל טוב ולדי. דונובן הסכים לאמן את אוקלוהומה.
אני לא בטוח אם אני שמח. אין לי מושג איך הוא ומה הוא יעשה. נאחל לו בהצלחה.
כמו שמנחם אמר עכשיו זה רשמי ויגינס נבחר לרוקי השנה
ואני ממש לא חושב שזו בחירה צודקת. הוא עשה מספרים יפים כי הוא שיחק בקבוצה שרק הפסידה ולא הגיעה לשום מקום עם חצי סגל פצוע מה שנתן לו את ההזדמנות לעשות מה שבא לו.
לעומת זאת מירוטיץ הצטיין ובתקופה מסויימת אפילו סחב על הגב קבוצה מנצחת עם מאמן שלא מאמין ברוקים ונתן לו את ההזדמנות רק בגלל שלא הייתה ברירה .
מירוטיץ הוא רוקי העונה שלי בפער עצום.
שנה שעברה נתנו לקרטר וויליאמס שהמצב שלו בנתונים מאוד לדומה לוויגינס אבל שנה שעברה לא היה אף רוקי אחר שהרשים חוץ ממנו.
1+
מתי פעם אחרונה היה רוקי העונה אירופאי ?? סאבוניס ??
גאסול ?
טוב בדקתי – מאז 1970 ( לא היה לי כח לבדוק לפני זה ) – נבחר רק רוקי אחד אירופאי לרוקי העונה וזה אכן פאו גאסול ב 2001/2
עכשיו זה ממש לא מפתיע שמירוטיץ' לא נבחר….
לכל המתנפלים על מתן בגלל ההאקינג:
זו אכן שיטה בזויה שצריכה לעבור מן העולם, וכך כתבנו כבר מזמן כשזה עוד היה בחיתולים. אני רוצה להתייחס לזה רק מההיבט הספורטיבי: זה פשוט לא קשור למהלך המשחק ולכן לא ספורטיבי. איך זה שבכל העולם כאלה עבירות מזכות בשתי זריקות פלוס כדור מהצד? כי זו לפי ההגדרה ממש – עבירה במתכוון, ועל כן העונש עליה מוגבר. אין הדבר דומה כלל לעבירות שעוצרות את השעון בסוף משחק: ראשית, העבירה שם מתבצעת על השחקן עם הכדור, ולא על אחד שכלל לא באזור. שנית, וזה מה שחשוב, אתה לא יכול לומר בוודאות (בתור שופט) שזו עבירה במתכוון ולא ניסיון חטיפה, שהוא, על פי כל קריטריון, מהלך כדורסל לגיטימי. יתרה מזאת, במקרים שבאמת העבירה היא מכוונת ללא שום סיכוי לחטוף, אכן צריך לשרוק לעבירה במתכוון (ראיתי את וורניק עושה את זה פעם, אבל ביצים כמו שלו אין לאף שופט).
בנוסף – מוזר לי הטיעון על פיו "יתכבד ג'ורדן וילמד לקלוע מהקו". למה לא להעניש שחקנים נמוכים שלמרות שמשלמים להם המון כסף, עדיין לא למדו לקחת ריבאונד או למסור אסיסט? הרי גם הם, אם כן, "מבזים את המשחק" או "מזלזלים בנו ובמקצוע שלהם". כל שחקן שלא טוב באספקט מסויים צריך להיענש על כך? אם הוא באמת גרוע מהעונשין, שיעשו עליו פאול ברגע שקיבל את הכדור, בתואנה של ניסיון חטיפה.
ודבר אחרון – איך כל אותם מגיני השיטה הנלוזה הזו לא פוצים פה כשמדובר בכדורסל בינלאומי ("אירופי")? למה במשחקים של מכבי אין הסכמה שצריך לעשות האק א טיוס (או כל אחד אחר)? למה לא קם קול צעקה שצריך לשנות את החוקה הבינלאומית כדי לאפשר את השיטה הזו, שבעצם עושה צדק ומענישה את כל הגבוהים האלה חסרי הקורדינציה?
האם יכול להיות, אולי, שהארופאים בנו לעצמם חוקת כדורסל יותר הוגנת ונכונה מחבריהם המכתירים כל שנה את "אלופת העולם" (בניגוד לאלופת הליגה)?
לסיום – אין לבוא בטענות כלפי המשתמשים בפירצה שבחוק. צריך פשוט לסתום את הפירצה.
** צריך לציין שהויכוח הזה עלה כבר לפני כמה שנים באתר, ורבים (ואני ביניהם) דרשו לבטל את החוק הטיפשי הזה. אני שמח שלפחות עכשיו מסתמנת מסה קריטית לעידכונו.
לא צוחק- אשכרה חשבתי להיפך ושיכנעת אותי
לגבי האק אני אישית חושב שהפתרון הוא שאם עושים עבירה על השחקן כשהוא בלי כדור, הזורק יהיה השחקן עם הכדור.
או שחקן אחר, עפ"י בחירתה של הקבוצה.
אני נגד ההאק כי זה מכער את המשחק,
אהבתי מאד את השיח בנושא כמעט כולכם צודקים למרות הניגוד
בדעות.
מבאס שפופ שאני מעריך צריך להשתמש בשיטה מבזה כזו,
אלופה לא צריכה להשתמש בזה!
הנני כאן!
יאללה שיקאגו
מודע שדעתי נשמעת תמימה בנושא,
בזמן שכולם רוצים טבעת בכל מחיר,
הי אנחנו ערים בלילה ואוהדים משלמים לראות אתלטים רוקדים
עם כדור כתום במשחק מופלא,
ולא זריקות עונשין שאני יכול לראות בכל שכונה.
רוז 3 אס׳
שיקאגו 8-0
yavor: להעניש שחקנים נמוכים שלמרות שמשלמים להם המון כסף, עדיין לא למדו לקחת ריבאונד או למסור אסיסט?
שווה לקרוא את יבור מאד אהבתי.
התגובות בעד ונגד ההאק והרעיונות שלכם היו ממש ברמה גבוהה.
תודה גם לגיא המשורר של האתר ולכולכם.
דאנליבי is a live!
מה זה?
333333
דאנליבי For 3
אני צופה במשחק,
פשוט אין מילים…
(פרו בונו חביבי, פרו בונו…)
טוב מאוד. המשך כך.
נראה שורד הגיעה למשחק, חבל…
משחק יפה
חיפשתי את הלינק של עומר עם הסיסמא
לא עבד אך רואה באיכות בסדר
יש ב-55 (החינמי) אם יש לך ממיר.
אני בספק אם זה מעניין פה מישהו, אבל עוד 30 דקות מתחיל דראפט ה-NFL.
רואה מה קורה כשאתה שותק?
34-16 לשיקגו שנראים שקוראים אחד את מישנהו בצורה טובה.
נזכר איך גאסול החכם חינך את ביינום בלייקרס, ופורח כאן.
הפרו בונו של גיא גרם לי לחייך.
הבנתי שיונתן משחד אותך שתצפה בNFL.
אני… משחד…? על מה ׳תה מדבר? 😉
רוז נהדר. תודה יונתן, החיים בלי טלווזיה בריאים יותר
לאחר אלפי שעות צפיה שצברתי בחיים
רואה טוב בנתיים
ב http://nbaliveonline.tv/milwaukee-bucks-live-streaming
27 הפרש ותיבודו ונואה (משחק חכם היום) לחוצים עדיין
איזה כיף ! איזו התקפה – שירה, איזו הגנה – מלחמה. כיף,כיף,כיף. גיא, אולי אפילו ארשה לך לדבר 2-3 דק׳ לסיום ככה.
אבל לא נקדים את המאוחר.
עדיין שותק…
הולכת להיות מחאה חברתית בקיץ על ההשתקה של גיא.
שידבר חופשי, פשוט לא בין 2:00 ל-4:30
תיבודו נראה לחוץ כמנהל בכיר בחברת טמפונים,
קיד נראה עצוב וכמעט לחלוחית עולה פניו.
דנאליבי צלף
באטלר כמו טורנדו תוקף ומעופף מכל כיוון
קחו לינק HD
http://www.rojadirecta.me/goto/zonasports.se/canal-10.shtml
ב4 בבוקר ביום אחר יונתן נוסע לנמל חיפה ומביא
לגיא דגים ממולאים או המעדן שגיא כתב ביופי
ואני אסתפק בטחינה טובה לא לעורר מחאה.
נ-ה-ד-ר!
לכו לישון, המשלק הזה גמור. כמובן חייבים לקום למשחק הבא.
מותר לגיא לכתוב אם מוצא חסרונות במשחק של שיקגו,
אך הבעיה שכנראה אין.
לפי ה30 הפרש במחצית ואיך ששיקגו משחקים
אתה כבר יכול לצאת לנמל חיפה ולהביא את המעדן לכולם.
גיא העברת את זה בצורה כל כך יפה שממש בא לי
להיות שם מהאווירה הנהדרת והמיוחדת ליד הים.
מקווה שזה יקרה.
הנמל הוא של עכו העתיקה.
דייגי חיפה סובלים מהזיהום באיזור חוף שמן. דייגי עכו מצפינים ומול חופי נהריה דגים את הפרידות הכי יפות בארץ.
וואי הצטרפתי באמצע והמשחק גמור!!
אין מה לראות בכלל…
צביקה צודק ותודה יואל.
יונתן קיבלת הפתעה טובה שרוז משחק בריא וטוב.
שיקגו נראים כמו אלופה הלילה.
כולם משחקים נהדר ואני כל כך מרוצה ש(כמעט) אין לי מילים.
חשבתי שאני צריך להיות ללא מילים…
עומר ברוך בואך ותודה מראש על הלינקים למשחק הבא.
למה רוז, גיבסון נואה וגאסול עדיין מקבלים דקות גדולות במצב הזה?
למה לסכן אותם?
וואי יש למשחק הזה סטרים ביוטיוב, ב 720, לא ידעתי שקיים דבר כזה
https://www.youtube.com/watch?v=Nx0tOWJVjcM&feature=youtu.be
איך מצאת את זה?
reddit
מזה? זה לא משהו קבוע?
כי זה גאוני הקישור שהבאת.
לא קבוע, בד"כ יש משהו אחר, אבל תמיד כמעט אפשר למצוא לינק דיי איכותי
הלוואי ויש כזה לספארס
אתם חוזים ונהנים. אני חוזה וכותב…
סיימתי שני מאמרים לשבת שעוד מעט אכניס, אחד המשבצת האחרונה לקרב, והשני הקנטקי דרבי בשבת.
זאת תהיה שבת שלא היתה מזמן גדולה כמוה, כולל כמה משחקי בייסבול גדולים.
עכשיו אגב נערך גם הדראפט של ה-NFL אז אני במסך חצוי.
0 הפתעות. ממש קיוותי שצ'יפ קלי יפתיע את כולם ויעשה טרייד על הבחירה השנייה (מריוטה)
קופר יהיה כוכב באוקלנד.
אין כוכבים באוקלנד. לשם באים כשרונות פוטבול כדי למות….
קארטר וויליאמס שניחסת גיא? 3 נק׳ ב-1 מ-5 ומשחק גרוע. היכולות שלך פשוט מהממות.
אגב, אני מרשה לך לדבר.
מהסיבוב הבא all bets are off
!
ההתפרקות של מילווקי כל מוחלטת,
אפשר למצוא רסיסים של גיאניס אצלי ברחוב…
אני כמעט מתחרט על זה שהשתקתי אותך. ואז אני נזכר בשני המשחקים האחרונים…
בוקר טוב
זה אמיתי מה שקורה במילווקי?
81-38 לבולס?
איך זה יכול להיות?????
בינתיים דראפט ה-NFL הולך כמו שחשבנו פחות או יותר.
למה ת'יבודו משאיר את החמישייה ב-30+ הפרש?
סליחה, 40+ הפרש. תארו לכם שרוז ניפצע עכשיו…
גיא התיאור נשמע ציורי ויפייפה ושווה לבוא לעכו.
חברה טובה ויפה הזמינה אותי ליוגה צחוק יום הצחוק הבינלאומי
עם מנחי צחוק מכל הארץ והפעלה לקהל הרחב,
במרכז סוזן דלל בתל אביב.
אתה מוזמן גיא וכולכם.
חייב להעתר אחרי שהוזמנתי רבות הפעם אבוא.
זה ב11:00 ובטח יש מידע באינטרנט.
הרב יהיו נשים אז כדאי גם לכל הגברים הפנויים להגיע.
אני מגיע לעכו רק בגלל הפלפל הטוב בארץ. גם חומס לא רע המסעדה קטנה ליד הנמל
הסיכוי שאני אשתתף בשיעור יוגה
דומה לסיכוי שגלן דייוויס יתחיל דיאטה מוצלחת.
בעייה גנטית – אני גמיש בערך כמו בדיחות הקרש שלי…
אולי זה במקום אימון
השאלה הגדולה היא, האם דאנליבי מצא מחדש את השלשות שלו,
או שפשוט רוקן את המחסנית…
הביצים כואבות לו. אתה לא רואה? הוא מחזיק בהן כל כמה שניות
כל החמישיה של שיקגו על הפרקט.
יורד לי חזק מת'יבודו
כמה אידיוט אפשר להיות?
שי ברוך בואך. קבוצה אחת נראית כאילו הכירו רק עכשיו
המון איבודים, ונעים מאד השחקנים והמאמן הכירו
רק עכשיו,
והקבוצה של יונתן נראית כאילו משחקים מלידה יחדיו.
+2 לשי על זה אני בדיוק חושב
88-44 32-16 ונראה שכמה פעמים התוצאה היתה כפולה
לאוהבי המספרים
תודה דורון
אני הולך לראות את הרבע הראשון. אין מה לראות עד הסוף…
יונתן, זה לא אני שלמרות ההפרש המטורף כבר מהרבע הראשון גורם לבאטלר לשחק 32 דקות.
זה חזרת באטלר, חזרת!
שה כבר לא אתה. להפך, שמרת על הברכיים של רוז…
קאמבאק!
גיא זאת לא יוגה אלא פשוט עומדים וצוחקים, או יושבים וצוחקים
אין שום התעמלות בנושא, מהפעמיים שהייתי בזה בחיי
יש איזה מדריכה מחיפה שאם האדם העצוב בעולם
יראה אותה צוחקת הוא יתפוצץ מצחוק,
מייקל ג'ורדן של המצחיקים.
זה מאד בריא וכיף גדול.
אין צורך במאמץ.
קרובים להוכחה מדעית שהצחוק ממש מבריא את
התאים בגוף, יודע מלימודי ליצנות רפואית בעבר.
חחח על דייויס השחיף.
עוד יותר בעייתי.
כנצר לשושלת של יקים, אבל הארד-קור גרמנים יקים, הגנטיקה שלי מאפשרת לי לצחוק רק – מהומור שחור, סארקאזם וציניות…
בהצלחה מנחם,
הדיבורים על אוכל ישראלי טוב מזכירים לי
שזו חובה לעשות פה פוסטים על חומוס שקשוקה סביח
… פשוט חובה!!!
מנחם שאלה- למה כאשר כואב בביצים , התגובה האינסטינקטיבית היא לאחוז בהם? ומה הפרוש האבולוציוני לתכונה הנל
נווה צדק שכונה בתל אביב גרתי שם שנתיים
זה לא יאומן כאילו אתה בכפר בתוך ת"א
והיה ממש מותר שם לנסוע באין כניסה גם כשהמשטרה
צופה ולא עושה כלום בנושא. זה ידוע בעיקר לתושבים.
היום ואז זה ממש מקום ציורי ויפייפה, ועושים שם
סיורים בתשלום לתיירים ולישראלים.
שווה לראות את המקום שהוא מאד אומנותי ומושקע.
כפר בתוך עיר
כמו הבאקס מול שיקגו היום
כל אחת ממימד אחר
צא דיבוקצא
בגלל שאתה מגיב כל כך פעיל ופרודקטיבי באתר,
לא הגי הזמן שתוסיף תמונה?
אני חושב שתמונה של הג'נג'י הקטן והמעצבן מהיו היה
("בוס, הוא הרביץ לי!") תתאים בול!
אני עד עכשיו צוחק מ״אפשר למצוא רסיסים של ג׳יאניס אצלי ברחוב״.
אומץ רב בחשיפה שלך גיא(מאד כואב) יותר אפילו מתיבודו
ששחק את שחקניו,
אך אפשר גם לצפות מהצד מאחר והרחבה שם ענקית,
ופשוט סתם לבקר מקום ארכיכרטורי ואומנתי וציורי ברמה גבוהה
מאד.
ובסוף תצחק
כולם מוזמנים
לפחות יונתן צוחק!
אני כרגע חצי מסטול… אבל זה היה ממש מצחיק. מקווה להחזיק עד הסוף, או שארדם לי כאן מול הפופוביצ׳ים…
ראיתי את המחצית הראשונה
גארבג' טיים מההתחלה.
מדהים!
קישור לספרס קליפרס מישהו
רצוי ליוטיוב.
אני ממש לא בסדר בלי התמונה
בטח לא יאמינו לי כמו שיבור הגן על ג'ורדן
בעונשין,
אני לא יודע לשים תמונה
זה בטח כל כך מטופש
כמו עם הסיכת ביטחון ששולח קבצים בעבודה.
אם אתה בא תצלם אותי ותשים
או תלמד אותי במשך שניה וחצי ובטח אקלוט.
אני חייב תמונה בקרוב. ממש צודק
דורון, אני המלצתי ל-"בן מהאתר הישן" את התמונה של הג'ינג'י.
לך הייתי ממליץ על אסטבן מ-"ערי הזהב הנסתרות".
(אני לא בטוח אם אתה זוכר, או בכלל התוכנית שודרה בתקופתך, אבל זו אחת הדמויות היותר אופטימיות)
מעניין מה עדיף?
לנצח משחק חמישי רק כדי להיפרד מהקהל הביתי באחת התבוסות הגדולות(שאני לפחות זוכר) או להפסיד בחמישי בחוץ במשחק צמוד
תחי נווה צדק מחר כולם מוזמנים ב11:00 ליוגה צחוק
די בטוח שזה חינם
פול חייב להיות אגרסיבי בהתקפה מההתחלה או שלקליפרס אין סכוי. פול חייב משחק של 25 נק' הערב
הפלח כבר יוצא מדעתו על עובדיו הפיליפיניים
נראה שאנו מקבלים את הדרמה שרצינו
עד עכשיו, כריס פול עם ממוצע של אסיסט לדקה.
גיא לא מכיר אבל נשמע מצוין ומצחיק.
תודה
ג׳ורדן ח-י-י-ב לקלוע מהקו הלילה….
אתה יכול לסמוך על פופ שיאפשר הרבה הזדמנויות.
http://www.hitbox.tv/KushAndOj547
שידור טוב
תודה
מעולה
ספליטר עושה צעדים כל הזמן
קישור מישהוא?
בינתיים אנחנו חוזים בשתי קבוצות עלובות
דורון ,אתה רותם את העגל לפני הסוסים. התוצאה 3-2 והו כבר מכריז שקיבלנו את הקרב שייחלנו לו. חמור חמורותיים
רודיק הכוכב היחיד עד עתה
רדיק לוהט, גם בזריקות עם גוף לא מיושר בתנועה.
הכדורים יואים לספארס מהטבעת
אחוזי קליעה מחפירים
אם זה ממשיך כך זה יהיה המשחק הכי טוב עד עכשיו
בפלייאוף, אני רואה 2 הגנות אבסולטויות
ולא מבין איך פארקר הצליח לקלוע מול שמי מגינים טובים,
גם ההתקפות טובות אך ההגנות רצחניות
ככל שאתה מקשקש יותר, יותר ברור לי שאין לך מושג בכדורסל (וזה רק למקרה שאינך מתחזה)
והנה התחלנו… נו באמת1@Lewis the seashell#$
מישהו מוכן לנחש על מה שוחחו הפלח וכריס פןל?
הכרזתי על זה ב6-7 לבן המסכן
כמה איבודים יש לספארס. הם התחילו את המשחק הזה לא מרוכזים.
פול לא קולע כלום וואו.
וגריפין מקבל מנוחה על הספסל, זה טוב
אני בהלם ממה שקרה במילווקי. מה הלך שם?
לא יודע, אני התחלתי לראות מאמצע הרבע השני והיה כבר 28 הפרש. מילווקי היו שבורים לגמרי. משם רק המשיך להתדרדר, לא ברור.
יונתן ביקש ממני להעביר את הנאחס משיקאגו למילווקי,
וזה הצליח הרבה מעבר למצופה…
לא הבנתי למה כדור ביניים. או צעדים או סל.
פול החמיץ כבר 3 לייאפס
נפל השידור. אבל הלינק הקודם גם משדר:
https://www.youtube.com/watch?v=Nx0tOWJVjcM&feature=youtu.be
תודה! עד עכשיו צפיתי בשידור של מיסטר סטיינברנר מהקליפרס והוא ביאס לי תתחת
חרא של משחק עד עכשיו
הלינק נפל. קחו משהו זמני: http://www.vipleague.tv/basketball/300639/1/nba-playoffs:-san-antonio-spurs-vs-los-angeles-clippers-live-stream-online.html
עומר גם לך הקישור נפל?
קליפרס בלי אף גבוה
מה השופטים עושים?
פול 0 מ-6
מה זאת השריקה הזאת נגד פול?!?!?
חוסר היכולת של הקליפרס לנצל את חולשת הספרס, וליצור הפרש משמעותי, תהיה בעוכריהם.
פארקר צריך לנוח עד הסיבוב הבא.
מילס הרבה יותר יעיל.
הוא וג'ינובלי הקילרים הכי גדולים בשתי הקבוצות. הביצים של שניהם ביחד שוקלות כמו 10 פולים
פעם ראשונה בחיים שיש לי 3 שידורי HD פתוחים למשחק אחד. אני מתרגש .
אה, ותודה לעומר ולרון, להורי 🙂
כן הקליפרס מפספסים פה הזדמנות לפתוח פער, כרגע קשה לי להאמין שהם יכולים לנצח שם, לא מצליחים אף פעם להכניס את הסל שימשיך את המומנטום
דוק ריברס ב-90% מהזמן עם פרצוף של "אבל אמא, לא אני אכלתי את העוגיות"
איזה רבע מפוספס של הקליפרס, היו צריכים לרדת ביתרון 6-8. חבל. הספרס עם המון איבודים אבל פול עם כמה החטאות מרגיזות של לייאפ ושלשות פנויות. הספרס שולטים בריב התקפה כי דיאנדרה היחיד שקופץ אבל כשהוא עולה לחסום אין לו חיפוי
מנחם קודם תענה על מה שכתבתי לך על התגובה
שלך על לברון שלא ידע לפרוץ לסל תגובה כל כך נחותה ומטופשת
שלא האמנתי שאתה כתבת, (לא אמרתי שאתה טיפש
אלא התגובה דבילית)
בפלייאוך האחוזים יורדים גם כי ההגנות חזקות
ואני רואה שהשחקנים משקיעים מאמץ מטורף בהגנה
סל השנה הסל של בלינלי. תרשמו את הדקה רבע שני 10:46 לסוף..
של גרין כמובן
דנקן – בכיין שאין כמוהו
לרון המשיח כתבתי למעלה על המשחק הקודם
מילווקי נראו כאילו הכירו רק אתמול, נעים מאד זה הגריק ושלום קיד,
ושיקגו כאילו נולדו ביחד
איזה יופי של טרנזישון אופנס מפנה את גרין לשלשה פנוייה לגמרי.
גלן בייבי הזה ליצן, לא מבין למה הוז לא מקבל דקות. הרבה יותר יעיל עם הקליעה מבחוץ
הספארס התחילו לקבור שלשות
ריברס עוד לא התאושש מהמשחק הרביעי בסדרה.. הבלחה חד פעמית
הספארס בורחת עם שלשות. בלינלי! ושוב בלינלי!
בלינלי לוהט!
אם הספארס מכניסים את השלשות שלהם לקליפרס אין סיכוי. כל ההגנה שלהם נהיית הרבה יותר פרוצה.
בדקות שכריס פול לא משחק, אין לקליפרס התקפה בכלל.
איזה בלאגן בלי פול, מדהים שאין לקליפרס רכז מחליף יש לה את נייט אבל הוא לגמרי לא נספר. קרופורד זה אנטי רכז
כתבתי שפול חייב 25 נק'? בינתיים כמה יש לו? אולי 2
יש שופט בליגה שמוכן לשרוק לספליטר חסימה לא חוקית??
כל חסימה הוא זז, פשוט לא ייאמן…
בלינלי!!!!
אני מרגיש שזה הסוף
איפה האוס?
רמבו סטאלונה בלינלי בזון מטורף
הקליפרס נראו חדים בהתקפה מקודם עכשיו התהפך
בלינלי לא בהכרה
ג'ורדן זה מלך האהבלים!
דנקן עשה את המוב הזה מיליון פעם, והג'ורדן הזה עדיין ממשיך לקפוץ על ההטעייה.
איזה כיף…
http://neolive.net/20058/1/Watch-San-Antonio-Spurs-vs-Los-Angeles-Clippers/
לא רע
מקווה שהאק-א-שאק יוציא את הספרס מהמשחק.
הוא עשה לו האק א דאנקן…
אני לא מבין למה לעשות האק א שאק כשאתה שולט במשחק ומתחיל לברוח.
טכנית אתה אולי צודק, אבל אני חושב שזה מוציא אותם מאיזון, תראה את האיבוד האחרון של ג'ורדן לדעתי זאת תוצאה ישירה של ההאק א
רקמאצלי האתר לא היה זמין כמה דקות?
משחק מרתק פשוט
מלא מלא טעויות מנטליות של הקליפרס, שילוב של העייפות, השיפוט וההאק א ג'ורדן.
יהיה זה רק צודק עם הפאולים המכוונים והשופטים שזאת הפעם האחרונה שנראה את דאקן במגרש הביתי שלו.
שחקן עם 5 אליפויות עושה מכוונים ומבקש מהשופטים לשרוק לו.
לאונרד לא במשחק, מצד שני אצל רדיק האחוזים מתחילים להתיישר
אחד מהמשחקים הגרועים בינתיים בכל הפלייאוף. ממש רמה נמוכה, ושגיאות של ליגת מקומות עבודה.
איזה רבע סיוט…
ברור סיוט, לפי התמונה שלך אני מנחש שאתה מעדיף ניצחון של קליפרס היום 🙂
זה נכון אבל זה סיוט בתור צופה לפני הכל
מסכים
ההאק הזה פשוט מגעיל, זה כמו הפסקה באמצע המשחק, לא רק את הקבוצות זה מוציא מהקצב, גם את השידור.
חוץ מזה הקליפרס עושים טעויות מנטליות, אני קורס לישון בסוף הרבע, וכנראה אקום לנצחון של הספרס
לעומר והאחרים הטוענים שזה משחק טוב: התואר רפי הבנה הוא קומפלימנט עבורכם. לא רק שאתם לא מבינים, אלא גם חוש אין לכם
אני הייתי סרקסטי, מה לא ברור???
https://twitter.com/NBAonTNT/status/593966182673297408
אחחח געגועיי לג'יין!
פול עוד לא עשה מהלך טוב אחד, ועוד מעט החצי
טוב. עכשיו היה אסיסט מצויין של פול. הגיע הזמן
הספרס עושים הגנה על חצי מגרש ממש טובה, הם בכלל לא צריכים את העבירות האלה
ג'מל קרופורד הוא עוד אחד שמלבד שגיאות לא עשה מאומה הערב
דיאנדרה ג'ורדן הוא שחקן קוטבי, העליבו מהעונשין מונעת ממנו להיות שחקן ענק
האוס גבוה עם שלשה טובה. מה ריברס מחביא אותו?
משחק טוב עם קצב טוב בדקות שפופוביץ לא מוציא את החשק לחיות…
מישהו ראה וגם הבין מה קרה במשחק שיקגו-מילווקי ?
דאנליבי קלע ברבע הראשון בערך 1000 שלשות רצופות, ומילווקי פשוט נשברו.
קאווי בינתיים במשחק הכי רגוע שלו אבל בלינלי חיפה עליו בחצי הזה.
פעם זה מילס, פעם דיאו, פעם בלינלי, מאנו, תמיד יהיה אחד או שניים מהספסל שיתעלה אצל הספרס
לייאפ רביעי שפול מחמיץ
אפילו כשהוא מחמיץ הוא מניע את המשחק בצורה נכונה
בד"כ גריפין מתחיל חזק, היום הוא התחיל מאוד חלש.
יש מצב שהוא שומר כוחות לסוף…
לייאפ חמישי. הוא 0 מ-8
פול זוועה היום
בארנס היה 0 מ-19 מה-3 עד השלשה הזאת
הכור שנגע בגריפין וחזר מעבר לחצי לא אמור לעבור לספארס??
דיו פגע בו בדרך.
לא ציפיתי את החזרה הזאת של הקליפרס. עכשיו אני מתלבט אם לישון 🙁
זה לא יגמרכמו שיקגו-מילווקי זה בטוח
לא להאמין שהמשחק בשוויון. אחרי המבול של האיטלקי, הייתי בטוח שהקליפרס גמורים.
ריברס צריך לצאת סופר מעודד, גם הראו אופי ולא נשברו להפרש 15 שכבר היה באוויר וגם במחצית שפול חלש וגריפין בינוני הם בשוויון
פול לא קולע אבל יש לו כבר 8 אסיסטים
משחק טוב עם קצב טוב בדקות שפופוביץ לא מוציא את החשק לחיות…
פופ הרס לקבוצה שלו את המומנטום עם העבירות האלה.
וסתם הדביק לדאנקן ופארקר עבירות מיותרות.
+1
ההאק-א-די.ג'יי היה טעות, הוציא את הספרס מהקצב. כבר משחק שני רצוף שזה קורה- הספרס מובילים בעשר, שולטים במשחק ואז שולחים את ג'ורדן לקו ומפסיקים לקלוע.
כמו שהאשך אמר לפניי פופ עצר את הבריחה של הספארס והחזיר את הקליפרס למשחק כשהוא שם את ג'ורדן על הקו.
אני פורש, גמור. אולי אכוון שעון לעוד שעה לראות את הסוף.
הלינק לשידור יוטיוב שוב:
https://www.youtube.com/watch?v=Nx0tOWJVjcM&feature=youtu.be
תודה
2 דברים לגבי ההקינג:
1. הוא החל שהספרס היו ביתרון 9 ונגמר בשוויון – טעות של פופ.
2. מדוע לא עושים זאת בכל עבירה מתפרצת? למה אם פול וגריפין רצים מול שחקן אחד לא עושים עבירה על ג'ורדן בצד השני?
אם הקליפרס יורדים למחצית בשיוויון אחרי שפול עם 4 נקודות ו-0/7 מהשדה וגריפין עם 6 ו-3/8 אז מצבם טוב מאד
10 איבודים של הספרס בנוסף ל4 חסימות נתנו לקליפרס עוד 5,6 פוזשנס שהתקזזו עם ה7 שלשות של הספרס.
כל הספסל של הקליפרס במינוס חוץ מהוז ששיחק 15 שניות
אה, ו-7/13 של ג'ורדן מהקו זה סימן ממש טוב עבור הקליפרס!
למרות שממש אין לי בעיה עקרונית עם ההאק-אה-מישהו, גם אני לא הצלחתי להבין למה זה היה נחוץ
מעניין לכמה משחקים ירחיקו את הגריק פריק,
בכל מקרה, עפ יכולות התיקול שלו, אני בטוח שיש לא מעט קבוצות ב-NFL שיחתימו אותו במקום.
תודה על הלינק עומר פגז
סטטיסטיקו שעוד יתיישרו במחצי השנייה: הספרס עם 60% מהקו, הקליפרס עם 11% מהשלוש.
יתרון גדול לקליפרס בחסימות (זה לא הולך להשתנות)
כדי לעודד את הספרס החלטתי היום לסרוג אפודה כי זה מה שאוהד ספרס אמיתי חייב לעשות. שום דבר לא מאיית "אוהד אמיתי" כמו זה. אולי אם אסרוג קרסולית.
חדש
אפשר לינק לתיקול?
לאורך כל הסדרה נראה שהספרס נותנים לגריפין בכוונה לזרוק פתוח מהמיד ריינג', מישהו יכול להסיבר לי את ההגיון ? הוא קולע משמם באחוז מצוין
לא הערב
רדיק קולע יותר מדי כשגופו בסיבוב
לא מבין איך לא שרקו עבירה על גריפין מתחת לסל.
בפליטר לא מתגלח בספירת העומר?
מסכן מפול. כדוריו ממאנים להיכנס
קליפרס ב-9
דקות הזויות של הספארס
גריפין מאבד כדור אבל מצליח להפוך א זה לאסיסט. יפה !
בא בזמן בארנס.
על הפנים. הספארס חייבים לתפוסאת עצמם בידיים.
אם לא איכפת לך מי ינצח, אז זה משחק גרוע ומלא שגיאות
אוי ויי…
אם הקליפרס מנצחים, המשחק ה-7 בדיוק בזמן הקרב בין פאקיו ומייוות'ר
באנג
פופ לא הגיע לסדרה, עוצר מומנטומים של הקבוצה שלו עם האקים מטופשים (ואל תמכרו לי את הסיפור הזה ששווה לו לדרדר יתרון כדי להוריד את גורדן לספסל) אבל מאפשר מומנטום נגדי בלי לעצור אותו בשום דרך. ומה הקטע עם האופנס הקבועים שהוא נותן לגריפין מחצי מרחק כל הסדרה? הם נכנסים לו באחוזים יותר מידי טובים.
הם ממש תיסכלו את גריפין בחצי הראשון. נראה שהתכוננו אליו במיוחד.
דוק עשה התאמות במחצית ובלייק הרבה יותר דינמי ולא נראה תקוע כמו קודם. נדמה שזה עובד להם
קשה לי להאמין שהתכוננו לגריפין. בטח פופוביץ זרק להם משהו בסגנון שימו לב לג'ינג'י מספר 32 שקופץ
גריפין שחקן שחקן
בלינלי הזה!
טווח 5 נקודות
הוא קלע את השלשה האחרונה אולי 3 מטרים מאחורי הקשת
לספארס ישנם 5 קלעי שלשות. לקליפרס רק רודיק.
בלינלי לוקח את הקבוצה על הגב
ממש
אין, חייבים להוסיף עוד קשת ל 4 נקודות שנה הבאה ולהשאיר את האק הא על כנו.
דאנקן שקט מאוד היום בהתקפה
מה יהיה עם דני גרין? מתי פופ יוריד לו סטירת השכמה? מזל שג'ינובילי במשחק….סליחה, בלינלי!
+1
גריפין הורג אותם
בן שחור, אתה חובב קונספירציות, לא? מה היה הסיפור במשחק של שיקגו, לא היה מכור ?
🙂
בעיניי הטמטום של ת'יבודו עם הדקות זה סיפור יותר מזעזע מההפרש
לא ראיתי את המשחק, השתכרתי.
אבל זה בטוח קשור לחייזרים, אלביס, והאמא הערבייה של שמעון פרס.
סוף סוף פול קלע. 1 מ-9 או מ-10
מה הקטע של דאנקן על פול ?
קרופורד הפך להיות חלש ביותר. הירידה שלו היתה בהדרגה כל העונה
סוף סוף פול אגרסיבי
ריברס! תכניס כבר את האוס!!!!!!!!!!!!
פול התחיל לקלוע
אני רואה איך המומנטום עובר לספארס טוטאלית
מנחם, יא מנחוס
דבר אחד בטוח –
אם יהיה משחק 7 הספרס יפתחו את הקליפרס עם משחק מושלם.
(המכונה תתקתק, הניסיון ידבר, השלשות של גרין יכנסו וקוואי יחזור לעצמו אחירי משחק כזה נוראי. והקליפרס יקרסו תחת הלחץ).
איזה משחק שבע… היום זה נגמר
נראה כך
כל הספארס בכיינים. מהראשון עד האחרון (סליחה. מלבד קאווי)
גם 'וואי התבכיין ברבע הראשון על עבירה ברורה שביצע.
P צודק.
קבוצה שדיאו הוא הפליימייקר שלה חייבת להיות קבוצה מדהימה
הטורקי ולא האוס?
מצחיק כמה השופטים לא סופרים את דוק ריברס עם הקול באס שלו.
למי שלא ראה למעלה: http://neolive.net/20058/1/Watch-San-Antonio-Spurs-vs-Los-Angeles-Clippers/
האיכות בסדר, לא יותר, אבל הלינק מאוד יציב, וזה מה שחשוב במשחק מותח כל כך
פול ביזבז 2.5 רבעים
כל דקה שהספרס משחקת עם פארקר במקום מילס היא דקה מבוזבזת
אין מצב שהספרס מפסידים היום.
הפעם איבוד היתרון של הקליפרס יעלה להם במשחק.
האק הא ספליטר
טורקוגלו – האיש למשימות מיוחדות
לא הייתי נותן לו להכין לי קפה טורקי (של עלית) מחשש שהוא ילכלך את השיש לאחר שיחטיא את הספל.
הוא גמור
חחח, ארדואן ממן את השכר שלו? לא מאמין שמישהו אחר היה מוכן. כבר באורלנדו לא הבנתי מה עושים ממנו.
כריס פול חזר
היתרון של הקליפרס נמחק מאז שגריפין יצא לנוח. זה הימור של ריברס כדי שגריפין לא יתמוטט ברגעי ההכרעה
ככה בקצרה, מה היה במשחק של שיקגו ?, נשמע כאילו היה משהו מעניין.
כמו שהסברתי לעגל,
דאנליבי נזכר שהוא פעם ידע לשחק כדורסל, קלע ברבע הראשון בערך 1000 שלשות רצופות, ומילווקי פשוט נשברו.
יותר נכון התנפצו לאלפי רסיסים.
הבנתי שהיתה שערורויה כלשהיא
אם אתה מתכוון לתיקול הפוטבול של הגריק פריק,
המשחק כבר היה גמור.
הרבע הכי גרוע שראיתי מהספרס בפלייאוף בשנים האחרונות
כל עוד פול על המגרש גרין צריך לשמור עליו. אף אחד אחר בספארס לא יכול לעצור אותו.
קוואי לאונרד וקרופורד עם ה +/- הכי גרוע על המגרש, שניהם עם -17.
מנחם שים מים לקפה, אני עם הנגאובר…
תעשה לעצמך טובה, ואת הקפה תבקש מדובי…
אתה לא מאמין, נגמר לי ולא הספקתי לקלות. הבוקר אני עם המגורען ומרגיש כאילו שתיתי קקי של גרבילים
תגידו, באיזה שעה הקרב של מיוות'ר ופאקיאו?
פול החזיק את הקליפרס ברבע ענק שלו אבל הספסל של הקליפרס זה פשוט דבר שלא ייאמן, מחרבים את המשחק. בייבי עושה המון שטויות, קרופורד כנל, הבן של עוד לא הבין שאין לו את זה. כמה מסובך לארגן ספסל ב15 מיליון?!
מקווה שזה הרבע האחרון שישוחק במגרד בסאן אנטוניו העונה…
גו קליפרס!!!
גלן דיוויס מקבל יותר מדי קרדיט מהשופטים
פשששששש גריפין.
אשך, אתה כוסס ציפורני הידיים ומקליד עם בהונות הרגליים? (תכלס רציתי לשאול את זה עוד לפני שהגבת). ואם כבר מתכתבים, אולי תלמד את ספליטר טריק חדש ביולי אוגוסט הקרוב? מיד ג'אמפר, משהו מלבד נגרות ופחחות? (טוב, היה שם ריבאונד התקפה שהפך לא בכוונה לאסיסט ובכל זאת….), ועכשיו קליף פול התעורר, סיוט, זה כבר לא לגילי. והבידוד לג'ינובילי שעוד לא נגע בכדור\קם בכלל? פרייסלס. דרך אגב, מי מוכר בשווארמייה שלו באיסטנבול בזמן שטורקוגלו מנסה לעקוב אחרי מה שקורה עם הצעירים האלה והמשחק שלהם עם הכדור הכתום?
לדוק אין מושג. הוא לא רואה שקרופורד לא עושה מאומה, רק מקלקל?
+1
הקליפרס אשכרה יכולים לעשות את זה
לא מבין את ההרכב של פופ, אם הם מפסידים היום זה הסוף שלהם השנה
מה טורקוגלו יכול לעשות במשחק כזה? כלום!
הקליפרס לא מחטיאים מהמיד ריינג'
מילר על דייויס: "taking space in the paint"
אין ספק…
סוף סוף ספליטר מטביע!!
אירוע מכונן: ספליטר הטביע ולא ניסה להתחכם עם רוורס ליאפ
זה הופך מרבע גרוע למחצית גרועה
ריברס מנהל משחק עלוב ממש.
גם הפלח הוא לא מי יודע מה
מה נסגר עם דוק ריברס?!? למה טורקוגלו על המגרש ולא ג'ורדן???
ספליטר צריך לעבוד בשלושה נגרים
חולה על מאנו אבל הוא נראה גמור
האימפוטנטיות של ספליטר וג'ינובילי זה משהו מכאיב לעיניים
ספליטר ולאונרד אוטוטו מסיימים את הכיסא נדנדה שהם בנו ליד הסל
אשך מבין עניין אבל מנחם הכי חכם פה
הוא חייב להכניס את ג'ורדן. הוא היה 60% מהקו. זה לא רע
פול עם 4 דקות מנוחה, אם ריברס רוצה אותו חד במאני טיים הוא חייב לתת לו עוד דקה, שתיים בחוץ
דיאנדרה עקף את ספליטר ברשימת קולעי העונשין
הבי בייבי דיוויס הזה הוא האח התאום של סופו. תופס הרבה נפח ברחבה .
ההבדל הוא שבייבי יכול לשחק יותר מ-5 דקות ברצף
והפלח שכח מדנקן
הנגר השאיר כבר 4 נקודות בקו וזה הההפרש כרגע
התחלתי שיכור עם שלושה ברמניות היליה, 2 התעלמו ממני קליל, השלישית נתנה לי את הספר טלפון שלה, אך הייתי כל כך מסטול שרק עכשיו שבדקתי את המספר שהיא הביאה לי הוא נראה כך : 0522222222 – נטע
חחחחח ענק!!
אני מקווה שהתחלת עם שלוש ולא עם שלושה
+1
פארודון מי היברו
מכיר אותה, גם לי היא נתנה.
אף פעם לא זמינה
תנסה
אולי יש לה קומבינה בסלקום 🙂
ואני בדיוק עכשיו התחלתי להכין סנדוויצים לבית הספר.
תקרא לי תמים, אבל יש לה מס' ממש מגניב
הספרס מסריחים את הפארקט..
התעוררתי לצערי עכשיו
איך המשחק עד עכשיו?
הספרס עדיין לא התעוררו, תכין להםאת השעון המעורר שלך
1+
הבן השחור, אני הייתי מתקשר…. אולי תגיע לברמנית הראשונה
אחרי סטיב נאש, גינובלי השחקן האהוב עלי בליגה. מה יש לי עם זקנים גמורים ???
פול כבר עם 13 נקודות במחצית הזאת, הגיע בזמן אבל נראה אם לא יקרוס
לי יש הנגאובר מספליטר….הוא נע כמו רובוטריק שעומד להתפרק
+1
אם יש מגיע אז לקליפרס מגיע לנצח
בתור אוהד ספרס אתה מפרגן לאויב
אוהד ספרס הגון 🙂
הפופ: "אין מגיע, אין מגיע, אין מגיע" (בפרצוף אדום וצורח)
אני רק מנסה לחשוב מה קיירי אירוינג או ג'ון וול יעשו לגארדים של הספארס…
אם הספארס לא מתעוררים בשתי דקות הקרובות אולי הלכה הסדרה
אחד העם, כמוך כמוני, ג'ינובילי האליל נראה כמוני….הכל כואב לו ומשליך איירבולים מהשלוש
אין לי חשק לראות את המשחק הזה. הוא פשוט נורא…
ד"א, הגברת השמנה כבר בבית השני לקראת פזמון….זה גרבג' טייים
ראיתם את התאמת הצבעים של חולצה/ג'קט/עניבה של הפלח?
טוני פרקר. עוד בכיין
ספלחטר ודיאו הם בדיוק תמונת הראי של דיאנדרה וגריפין
דיייייייייייייייי עם הזריקות הפנויות האלה, תשמרו עליו כברר!!!!!!!!!!!!!!!!!
איפה התקפת המכונה של הספרס ?!
איפה שריקוד המכונה של משינה
עוד פעם?
יהיו עוד שתי ריצות קטנןת של הספרס, נראה עם הקרחלפס יעמדו בזה
אני שמח בשביל גריפין. הוא בד"כ מתחיל מדהים ומסיים זוועה.
היום הוא ממש שמר כוחות לסיום.
פופ על כדורים
הלהקה האהובה עלי
מי? הפופס?
לא, פופ על כדורים…
בלייק גריפין במשחק ענק, לא מחטיא..
כי לא שומרים עליו, פופ החליט לתת לו כל הסדרה לזרוק חופשי. אחת הטעויות המוזרות ביותר בקריירה של הפופ
שמתם לב שדיאנדרה ג'ורדן נכנס למאני טיים?
6 דקות מהרבע ישב על הספסל ופינה מקום לשחקנים כמו הידו טורקגלו, לא נורמלי הריברס הזה
פופ יחזיר עכשיו את האק-א-שאק?
יכול להיות שמילס על הספסל?
לא מובן מה הולך כאן
הספרס יביסו במשחק הבא.
הם כ"כ גרועים היום שהתפוצצות במשחק האחרון מתבקשת.
אני אפילו אלך על הימור פרוע ואהמר שספליטר יטביע ומאנו יפגע בטבעת.
פופ צריך לחזור לאיזורית לאיזה התקפה שתיים
אם זה היה נכנס הייתי שובר את המסך
איך קרופורד שומר על דיאו? איזה מטומטם הוא ריברס?
דיאו קולע את הכדורים המוזרים האלה שלו
בלי דיאו הם אבודים
הוא היחיד שעושה להם מהלכים
1+
+2
לנארד על רדיק וגרין על פול זה השיטה שעבדה עד עכשיו. למה להחליף?
לא היה פאול של דנקן? בושה וחרפה
משחק מייאששש
החלטה רעה של פארקר לזרוק כמעט בתנועה בלי ריבאונד.
פופ שמר את דאנקן על הספסל הרבה זמן ועכשיו הוא חזר צעיר ונמרץ מתמיד
כן, בתור אוהד ספרס זה באמת מייאש. נוסינג לסטס פוראבר
פאקינג קרופורד
הדבר הראשון החיובי שקרופורד עשה כל המשחק!
דיאו
חרבון אחד גדול
הקליפרס מדלוורים כמעט כל התקפה. כל הכבוד להם
איפה עומר שהלך לישון, המשחק יוכרע בשנייה האחרונה
יש למישהו ספק שהספרס מתפוצצים עליהם במספר 7 ?
כן
לי
לא
הקלידו את התגובה כאן…
מאמממאיייה בלינלי
יו לנארד מה נסגר
עצירה+נס? אין כח לעוד משחק עם ל.א. קרציות
גם לי יש ספק.
למה לנארד לקח את הזריקה?
3/15 הערב
הספרס יכולים גם לקרוס במשחק 7
יש לי קנאקים במקומו8צת בגוף שלא ידעתי עלקיומם
איזה לחץ..
בלינלי הזה משהו !
בלינלי!!!
ראינו הדגמה למה פופ לןא לקח פסק זמן אחרי השלשה של ריי אלן במשחק 6 מול מיאמי, כשאתה נותן למשחק לרוץ להגנה יותר קשה להתארגן ויש יותר סיכוי להפתיע
מלך
רציתם עבירות בשביל לעצור את השעוו…
היה צעדים לקרופורד
אחרי הצעדים האלה אולי לא נשמע יותר התבכיינויות על השיפוט מצד הקליפרס?
טעות אחת לא מתקנות את כל מה שהלך לטובת הספרס בסדרה הזאת.
במשחק הזה אני חייב להודות שהיה יחסית שקול.
יש לי הרגשה שמישהו התעסק עם הלאנץ' של בלינלי
דונאלד סטרלינג מחזיק אצבעות
אף שופט בעולם לא היה רואה את הצעדים. אנחנו בטיווי בהילוך חוזר איטי חכמים גדולים
1+
היה צעדים של קרופורד!@Lewis the seashell
עומד בלחץ
משחק מזעזע
חח לא ייאמן
הקליפרס לא יפסידו את המשחק הזה
למה מילס חיכה 10 שניות עם הכדור???
מישהו מהשופטים צריך ללכת הביתה אחרי שריקה כזאת!
דיאו בברור נגע ראשון
היה גם פאול של מילס לפני הצעדים
אין סל
לפלח יש עוזר שחור שעושה לו את כל התרגילים
גמור. באסה אבל הגיע לקליפס לנצח.קריסה עצובה של הספארס
כל הכבוד לקליפרס. כל הכבוד
200+
גם אם הסל יאושר בצורה שערוריתית הקליפרס לוקחים
תראו את השעון
חחחחח
נגמרה העונה
הקליפרס קבוצה לאליפות עם קצת ספסל
לצערי אחמיץ את ה-7 בגלל האגרוף
הם צריכים לנצח בסטייפלס סנטר. יהיה אקשן.
וואו אפשר לארגן בלוג מטורף של משחק 7 ו פלויד – פאקאיו
+1
גריפין היה ענק גם בהגנה. סיים עם 4 חסימות, ובפעמים ששמר על דנקן, עשה עבודה לא רעה.
איפה דובי עם הביצים של פול אחרי שקבר את הסל 20 שניות לסוף?
+1
הספרס נראו היום ממש כבויים.
הגיע לקליפרס לנצח, הם רצו את זה הרבה יותר
הפלח די אשם בהפסד. הוא השאיר את דנקן על הספספ הרבה יותר משהיה צריך.
גם ריברס השאיר את ג'ורדן הרבה יותר מדיי זמן על הספסל ברביעי.
ובאופן כללי עשה החלטות די איומות.
פופ אשם שעלה למגרש בסוף עם פארקר ולאונרד שהיו חושך כל המשחק. אולי רצה לשדר שהוא מאמין בהם…
איזו סדרה!
יופי של משחק (לפחות רבעים 1 ו-4 על השאר אני לא יכול להעיד…)
משחק הבא זה פיפטי-פיפטי.
משחק הבא לנארד ישחק כמו שצריך דאנקן יחזור לעצמו ופופ יחזור להיות פופ ואז זה היתרון של הספארס מול היתרון של הקליפרס בגזרת הקהל.
אם דייויס לא משחק משחק הבא לקליפרס יהיה מאוד קשה בלי מחליף נורמלי לשחקני הפנים.
חרא בלבן. הבן השחור, אפשר להתקשר לברמנית במקומך?
בהצלחה 052-222222 – נטע, תמסור לה ד"ש ושאני מצטער שלא השארתי לה טיפ…
ראיתם את הבעל של הקליפרס? ביליונר. היה מנכ"ל מיקרוסופט. הוא בוכה כילד וממש ללא מעצורים. הבנאדם דפוק טוטאלית.
+1
למה דפוק? ההפך! זה מראה על אנושיות! למרות כל הכסף ולמרות הכל עדיין חשובה לו מאוד הקבוצה שלו – זה מראה שהוא לא רובוט לדעתי.
הוא רובוט רגיש, בינה מלאכותית עם אינטלגנציה רגשית זה הכי גזעי היום באופנה של הרובוטיקה.
2+
הוא מגעיל אותי ממש
חייבים התעלות של מאנו ופארקר משחק 7 אם הספארס רוצים סיכוי
עזוב מאנו ועזוב פארקר צריך את מילס, דאנקן לנארד ודיאו.
עומר, אתה ישן כעת אבל שוקראן על הלינק המטורף. אשך, אני לא מבסוט בכלל, משהו חורק מאוד בספרס (חוץ ממפרק הירך של ג'ינובילי והשיניים התותבות של דנקן). אולי אלצהיימר. או שלבקת חוגרת. אבל היי… מישהו שם לבלינלי קוקאין בפסטה!
זה לא קוקאין זה הטלק לרגליים של ג'ינובילי
🙂
הם חורקים כל השנה. זה טבעי, כמה הם כבר יכולים למשוך במתכונת הזאת?
עדיין, ההימור שלי הוא שבמשחק הבא דני גרין מתפוצץ עם 7 שלשות והספרס יביסו.
גרין הוא מסוג השחקנים שצריכים לרדת הכי נמוך שאפשר כדי לעלות.
והלילה הוא עשה את זה.
גם קוואי צריך לעלות כמו פנתר אחרי כזה משחק מעפן, דיאו ובלינלי כבר שם ודאנקן ופארקר תמיד בסביבה.
(ואף מילה על ג'ינובילי)
ורוב הסיכויים שהלחץ ימעך את האשך הטמיר של שחקני הקליפרס מהצד השני
* לפי ההוכחות האמפיריות באתר אני מזה גרוע בהימורים
🙂
יונתן, ראית את הניחוס שהדבקתי לספרס בסוף הרבע השלישי?
(קבעתי נחרצות שהסיפור של הקליפרס גמור)
אני ממש גאה בעצמי!
נכנסת לכושר בפוסט סיזון. אתה לוהט!!
להתקשר עכשיו?
היא בטח ישנה, הייתה לה משמרת לילה ארוכה עם מופרעים, תנסה בצהריים.
ממש לא בא לי לראות סדרה של יוסטון-קליפרס.
זה כמו דו-קרב בין הרע והמכוער אחרי שהטוב מת.
מי הרע ומי המכוער בין שתיהן?
🙂
מדויק ביותר
זה באמת מבלבל
באסה 1 נרדמתי ולא קמתי
באסה 2 התוצאה .
הנחמה משחק 7 לפנתאון .
נראה לי שבעוד שנים ייזכרו את משחק 7 הזה יותר מקרב האגרוף המפוצץ באותה השעה בערך.
אם כל החיבה שלי למשחקי 7 ולספרס, אין סיכוי בעולם, זה קרב של פעם ב… ולאחריו אפלת הלילה הגדול תרד על טקס הקבורה של עולם האגרוף, ונקום לבוקר של ערפל ריקני…
ועכשיו לעמל היום
שינו את השעה של המשחק כדי שלא יצא על הקרב
מנחם קיצבת באת חבורה של מופרעים ופסיכולוג וירטואלי אחד שיטפל בהם ובך כל הכבוד
אני לא הייתי בונה על דני גרין הוא נראה כאילו הנחש בואה שלו חנק אותו ואף אחד לא סיפר לו שהוא מת. יאללה ג'נובילי, יו דה מאן!!!!!!!!!!!
ג'ינובילי התקשר מארגנטינה. הוא רוצה את הצל שלו בחזרה
משחק 7- יא-אללה. קרב האיגרוף האמיתי בשבת.
עד כמה שאני בעד הדורבנות, במשחק הזה הגיע להם להפסיד- לנארד היה על הפנים, גרין היה על הפנים, פארקר היה על הפנים וספליטר וג'ינובילי היו ספליטר וג'ינובילי.
פופ חייב לזנוח את ההאק-א כשהוא ביתרון. בגמר האחרון הוא טחן את מיאמי בכמה דקות של התפוצצות ומשום מה בסדרה הזו, דווקא כשהוא ביתרון סביר, הוא חוזר לפאולים המכוונים ועוצר את המומנטום.
בנוסף, נראה שעדיף להחזיר את ביינס לרוטציה ולתת לספליטר לחלק מגבות. הוא לא מסוגל להתמודד עם דיאנדרה, ולא מסוגל לקלוע עונשין.
הקליפרס- אחלה חמישיה, פול וגריפין פשוט בלתי ניתנים לעצירה. גם רדיק תותח. דיאנדרה משתפר בעונשין!
גיים 7 היר ווי קאם.
יש סטטיסטיקה של כמה גגות שחקן חוטף?
אם כן, אז ספליטר נמצא בצמרת הגבוהה בקטגוריה הזאת. פשוט מביך.
אגב, לא הייתי מזלזל במאנו. הוא מסוגל לנצח את המשחק הבא.
הוא מקבל חצי בלוק במשחק העונה. (חוסמים לו זריקה אחת בשני משחקים בממוצע בעונה הסדירה).
בפלייאוף (בסדרה מול הקליפרס) זה עלה ל1.2.
מעניין לברר את זה ביחס למספר הזריקות.
אגב, רחוק מקזינס בעונה הרגילה עם 1.8 שמוביל את הרשימה.
1+ לכל מילה
דור, תודה על הפריוויו והסיקור המעולים!
האמת? ההימורים שלך היו לגמרי הגיוניים.
די הרבה האמינו שמילווקי מסוגלת לכפות משחק שביעי. חבל שאין לי פורטרט של עצמי מהרגע שהתעוררתי וראיתי את התוצאה: 81-38… לא יומן כי יסופר. ברור שהליג-פאס לא טועה אבל ליתר ביטחון נכנסתי ל – NBA.COM לוודא שזה אמיתי…
לגבי הספרס-קליפרס, נראה לי שלמעט בודדים(כמו P למשל) אף אחד לא חשב שהספרס יפספסו הזדמנות לגמור את הסיפור בבית. הספרס נתנו הופעה מאכזבת ברמות קשות. בכלל, השנה קשה להם לשמור על יציבות ולצד משחקים טובים יש להם נפילות לא מוסברות(הפסד לניקס? באמת?). ככה קשה לקחת(עוד) אליפות…
זה הזמן של הקליפרס להמשיך קדימה. השאלה איזה ספרס תתייצב מולם ב-GAME SEVEN
נראה לי שהספרס תהיה טובה במשחק הזה – הם לא יכולים להרשות לעצמם עוד הופעה כמו היום – אבל פול וגריפין כן ישלימו את קפיצת המדרגה המנטלית באופן סופי ויעלו לשלב הבא. המשחק היום בהחלט מהווה הוכחה שהם מסוגלים לזה. אפילו DJ היה קרוב ל-50% מהקו…
מה שאמרת על המשחק הלילה מקבל משנה תוקף למשחק הבא: "מי שלא קם לראות את המשחק הזה (לפחות את המחצית השנייה) לא ראוי לקרוא לעצמו אוהד NBA"
לא יכול לחכות
וגם הפסידו לאלבה ברלין בקדם עונה 🙂
האמת שההפסד הזה ואחריו פרה-סיזון חלש הדליקו נורות אדומות…
מתי בפעם האחרונה קרה מצב שלא היה א-ף שחקן בדאבל פיגרס? (מידן…)
פעם ראשונה.
הבאקס רצו להיות הראשונים לחזור מפיגור 3-0,
אבל יצא להם לעשות שיא אחר…
לפי וואלה: "מילווקי היא הקבוצה השנייה בלבד בשעון ה-24 שסיימה ללא אף קלע בספרות כפולות במשחק פלייאוף או עונה רגילה."
לפי ה- Elias Sports Bureau:
It was the first NBA playoff game in which no player from one team reached double-figures in points
אני פחות מאמין לוואלה, אבל אבדוק ב- basketball reference
זה די מסתדר. פעם ראשונה בפלייאוף והייתה עוד פעם אחת בעונה הרגילה…
יש עכשיו שידור חוזר של ספרס קליפרס בערוץ 5 של העניים.
תראה איזה יופי זה הקפיטליזם החזירי – אתה קורא לערוץ 5 ערוץ של העניים בעוד שהוא ערוץ של עשירים פלוס, ו-5 פלוס לייב (או איך שקוראים לזה) הוא של עשירים בריבוע. מה שיפה בשיטה כשאתה בתוכה הוא שתמיד יש דרגה אחת מעליך שאתה שואף אליה, תוך שאתה שוכח את אלה שמתחתיך. לעניים אין ערוץ 5.
1000+
את האמת שלי בכלל אין טלוויזיה. ☺
הייתי בדיוק אצל ההורים אז עדכנתי
לפני המשחק מילווקי החזיקו בשיא של נצחון בפער הגדול ביותר במשחק האחרון בסדרת פלייאוף (50 הפרש בנצחון 1-4 על הווריארס בשנת 1971)
והלילה הם אבדו את השיא לטובת הבולס עם הפסד ב-54 הפרש.
הספארס לא רעבים מספיק ויכול להיות שגם אם הם רוצים עכשיו זה לא מספיק.
-איפה פארקר כל הסדרה?
-איפה גרין כל הסדרה? הוא אכזבה ענקית מבחינתי, בנו עליו שיהיה בורג מרכזי בעתיד עם לנארד. בזמן שלנארד כבר שם גרין מאוד רחוק.
-איפה דאנקן נעלם משחקים שלמים? המשחק של הספארס בצבע לא קיים, ג'ורדן מטיל אימה בצבע ואף אחד לא מנסה אפילו לחדור מפחד לא לקבל גג.
הקליפרס באופן ברור רעבים יותר, את זה אפשר לראות.
את המשחקים שהם היו חייבים לנצח – משחק 4 ומשחק 6 הם ניצחו.
אני רק לא מבין מבין למה לנארד לא שמר על פול כל המשחק.
ככה לא מנצחים סדרה.
שוב, המחמאה הכי גדולה שאפשר לתת לספארס היא שאף אחד לא יודע איך יגמר משחק 7 ואפילו לומר שיש לה יתרון קל. אני מסכים עם זה, אבל חסר רעב ולהרבה שחקנים היכולת ברצפה.
האמת שלא ציפיתי שהקליפרס ינצחו. היה מפתיע לקום ולראות את זה.
איזה משחק 7 הולך להיות!!!
וזה צדק פואטי משהו שההאק-ה-ג'ורדן דפק לס"א את הפער ברבע השני! פער שהם יצרו בזכות משחק טוב יותר והנעת כדור שהביאה לשלשות טובות (חוץ מאחת מוגזמת של האיטלקי).
כמה פסיכית סדרה אחת יכולה להיות??
אם הקליפרס מפסידים את המשחק האחרון אז זה כבר מוגזם – זה אומר ש3/4 משחקי בית הם הפסידו!!
מצד שני, מי חשב שהספרס יפסידו הלילה בבית??
סימן מעודד עבור הקליפרס הוא שהם תפסו יום רע מה-3. סימן פחות מעודד – ג׳ורדן היה סבבה מהקו..משחק הבא כנראה שההאק יעבוד טוב יותר.
ומה תגידו על בלינלי? זה היה מפחיד היום שהוא תפס.. במחצית השנייה לא עזר לשומר שלו – תמיד הוא הצליח לברוח ולקבל את הכדור לזריקה.. מדהים.
סדרה פשוט פסיכית, ועצוב שאחת מ2 הקבוצות האלה לא תתקדם יותר בפלייאוף הזה.
ואני מקווה בשביל יוסטון שהספרס יעלו.
לא רק שהמצ'אפ של הקליפרס קשה יותר אלא שכבר 20 שנה לא ראינו סדרת פלייאוף בין שתי הקבוצות הטקסניות. איזה יופי זה יהיה ליוסטון להדיח את שתי הטקסניות בזו אחר זו ולתפוס את כתר המדינה שוב.
הספרס כל כך לא יציבים והמשחק תלוי רק בהם אם ישחקו את הכדורסל המושלם שלהם או את האנטי כדורסל שלהם
וואלה.
אני אשמח להסבר למה אתה חושב שהמאץ' עם שלהם עם הספארס טוב יותר.